jak mocno buczy to olej nic nie da, spojrz czy pianka sie zbiera po kreceniu kierownica, ale takim normalnym, parkowanie jakies manewry pod blokiem takie rzeczy:P
a co do zimy i napedu na tyl....nie wierze, ze boczki nie byly:P
jak mocno buczy to olej nic nie da, spojrz czy pianka sie zbiera po kreceniu kierownica, ale takim normalnym, parkowanie jakies manewry pod blokiem takie rzeczy:P
a co do zimy i napedu na tyl....nie wierze, ze boczki nie byly:P
no dobra może troszkę :D ale w końcu "Bokiem Muszę Wchodzić" :D objawy zaczęły się po nadejściu mrozów. Dobrze że ceny części do e32 są na bardzo akceptowalnym poziomie :D
moja była 7er: http://7er.pl/showthread.php/10628-Witam-wszystkich
a w którym miejscu znajduje się to ustrojstwo żeby zlać stary płyn?
moja była 7er: http://7er.pl/showthread.php/10628-Witam-wszystkich
odkrec srube na pompie:) jest taka jedna przelewowa:)
podlacze sie panowie do tematu.Tydzien temu padła mi pompa, ale do tego stopnia ze po odpaleniu auta było jedno wielkie buczenie, a jak jeszcze do tego zaczynałem ruszac kierownica to robiło sie to buczenie nie do zniesienia.kupilem uzywana pompe, wymieniłem, zazałem nowym olejem.wszysko grało i byłoby swietnie gdyby nie kolejny numer z pompa.wczoraj znów mi padła i znów jęczy tak, ze nie moge jezdzic autem i stoi w garazu i czeka na ratunek.co poradzicie? jest moze cos co "psuje"te pompy, czy raczej trafiłem na felerną pompe ktora tez była na wykończeniu? są jakies pomysły, rozwiazania? z gory dziekuje i pozdrawiam
BMW - Bardzo Męski Wóz ;-)
przeplukales uklad zanim go ostatecznie zalales plynem??jesli nie moze jakies opilki uszkodzily nowa( uzywana) pompe, ale jak dla mnie to kiepska uzywka:>
dzis kupiłem kolejna pompe, co mam dokładnie zrobic przed jej założeniem?
BMW - Bardzo Męski Wóz ;-)
wymieniłem pompe i delikatnie zaczyna wyc:/ moga byc gdzies niedrozne przewody ?co mam zrobic?
BMW - Bardzo Męski Wóz ;-)
Wymieniłeś płyn w układzie na nowy?
oczywiscie chf 7,1 zielony taki jaki jest wskazany na korku
BMW - Bardzo Męski Wóz ;-)