Strona 6 z 10 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 99

Wątek: W140 s600

  1. #51
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Hermesso
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    359
    BMW
    ♥BMW♥
    Skąd
    Warszawa
    Bunkier w zakupie kontrolowanym

  2. #52
    A ja Wam powiem że dwukrotnie przerabiałem temat S600 Long. Wygląd i wnętrze, rzecz gustu. Niektórzy powiedzą po prostu że jest stare, toporne i kanciaste, ale nie należy zapominać, że W140 pojawiło się w 92r. Dla mnie te stare, klasyczne linie mają swój urok. Ok, przyciski w środku są wielkie i toporne, ale przez to niezniszczalne. Mi się to podoba i pasuje do całej "pancerności" auta :) Co do silnika, to jak już kiedyś pisałem, jest wyraźnie mocniejszy niż V12 w E38. Jedyny problem jest z serwisowaniem. Sami wiecie że w 750 zrobienie czegokolwiek w komorze silnika jest czasochłonne i drogie, ale V12 w Mercu to jakiś absurd. Wiem, bo miałem jedno W140 S600, drugie rozkręcam sukcesywnie na śrubki, a przy okazji reanimuję SL 600 R129. Dostęp do silnika i osprzętu jest tak z 200 razy gorszy niż w BMW, używanych części praktycznie brak, a nawet jak już się coś upoluje, to byle pierdoła z silnika czy osprzętu kosztuje po kilka tyś zł. I nie mówię tu o 2-3 tyś.... Taniej i prościej by było zrobić remont silnika w jakimś Ferrari z tamtych lat :] Co nie zmienia faktu że i tak kocham te auta i pewnie kiedyś znowu zakupię W140

  3. #53
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    675
    BMW
    Renault Safrane
    Skąd
    Kalisz
    "mercedes opatentował tutaj nawet system podgrzewania tylnej kanapy czego w tych samochodach w tych latach w ogóle nie było"

    no to ciekawe bardzo, bo w moim (i nie tylko moim) e32 jest grzana kanapa

  4. #54
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez Truth Zobacz posta
    "mercedes opatentował tutaj nawet system podgrzewania tylnej kanapy czego w tych samochodach w tych latach w ogóle nie było"

    no to ciekawe bardzo, bo w moim (i nie tylko moim) e32 jest grzana kanapa
    W moim też. Widzę że jeszcze się nie poznałeś na "poziomie" Kornackiego. Dobrze mu idzie wydawanie opinii odnośnie używanych (tfu) Lanosów.

    Za to że wziął się za tak ambitne auto, TVN powinno mu co najmniej katedre na Wawelu ufundować. :D

    W140 miało kilka wartych wspomnienia rozwiązań, Marek wklejał kiedyś dłuższy artykuł w którym wspomniane były szczegóły odnośnie płyty podłogowej, która była zaprojektowana w jakiś szczególny sposób.

    Podwójne szyby w standardzie czy soft close drzwi, to są szczegóły warte wspomnienia, jest tego więcej.

    Cytat Zamieszczone przez JEY
    miałem jedno W140 S600, drugie rozkręcam sukcesywnie na śrubki, a przy okazji reanimuję SL 600 R129.
    Reanimacja R129 zasługuje na fotorelację albo co najmniej osobny temat Jey.

    Zapodaj!
    Czarne e32 w benzynie!


  5. #55
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    489
    BMW
    745 e65
    Skąd
    janów lub
    mam znajomego który od x lat zajmuje się mercedesami w szczególności w140 (naprawy,części,itp) według niego 600 v12 to porażka a najlepszy silnik jaki był w w140 to 500 v8

  6. #56
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    tak porażka o ile je seriwsuje za to jak chodzi o frajdę z jazdy to 600 bije na głowę 500 zdecydowanie a w serwisie jak pisał jey

  7. #57
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    489
    BMW
    745 e65
    Skąd
    janów lub
    tak oczywiście że bije 500 ale te 400KM w s 600 to szału nie robi

  8. #58
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Hermesso
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    359
    BMW
    ♥BMW♥
    Skąd
    Warszawa
    Koszty serwisu tego silnika zabijają. Szkoda że BMW porzuciło projekt silnika V16 który by godnie konkurował z V12 Mercedesa, śmiem twierdzić że serwis takiego potwora bił by Gwiazdę na łeb na szyję a ilość mechów potrafiących go ogarnąć, można by policzyć na jednej ręce, nie wspominając o ASO :)

  9. #59
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Hermesso Zobacz posta
    Koszty serwisu tego silnika zabijają. Szkoda że BMW porzuciło projekt silnika V16 który by godnie konkurował z V12 Mercedesa, śmiem twierdzić że serwis takiego potwora bił by Gwiazdę na łeb na szyję a ilość mechów potrafiących go ogarnąć, można by policzyć na jednej ręce, nie wspominając o ASO :)
    V16 M70 technologicznie niczym się nie różnił od V12, prosty jak budowa cepa i to wszystko, technologie wczesnych lat siedemdziesiątych poza sterowaniem Motronic oczywiście. Silnik merca jest o krok milowy nowocześniejszy i to powodowało problemy z serwisowaniem. Dlatego to V16 byłoby ciekawą propozycją, myślę że gdyby się chłodnica zmieściła to to auto by wyszło, bo same względy ekonomiczne by nie powstrzymały tego projektu. Po drugie nie było wtedy automatu, który pociągnął by taki moment, to też ich zblokowało, a manual w takim silniku to tylko dla odważnych.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 21-12-2012 o 21:37
    pozdrawiam Bartek

  10. #60
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    nie wcale szału nie robia z 750i e-38 robi marmoladę nawet dzisiaj w epoce 20 lat po premierze dyma 95% aut na drodze wcale szału nie robi może wrażenia nie robia vbo to krowa ale 19-20s do 200 to sporo lepsze osiągi od seryjnej e-39 540i 6-gang i blisko m5 e-39 a mówimy o aucvie ponad 2 tony w automacie 4 biegowym

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •