Tak mam Logic 7, zajmę się tym później jak nie poskutkuje usunięcie błędów i zameldowanie aku.
A co do tego odpalania, jakim innym, bezpiecznym sposobem mogę go odpalić? Na dzień dzisiejszy muszę mieć jakiś sposób ponieważ inaczej go nie odpalę.
Tak mam Logic 7, zajmę się tym później jak nie poskutkuje usunięcie błędów i zameldowanie aku.
A co do tego odpalania, jakim innym, bezpiecznym sposobem mogę go odpalić? Na dzień dzisiejszy muszę mieć jakiś sposób ponieważ inaczej go nie odpalę.
Możesz odpalać auto na kable.
Kwestia tylko tego, żeby te kable to nie był szajs za 50zł z marketu.
Moduły nie lubią ani za wysokiego napięcia, ani za dużego spadku napięcia podczas pracy.
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
Kable są mojego elektryka, które są naprawdę konkretne, a takimi kablami za 40-50zł z marketu na pewno by nie dały efektu w tym aucie.
Witam.
Dzisiaj dopiero odebrałem auto z serwisu. Problem nie tkwił w akumulatorze, a w POWER MODULE, który pobierał cholernie dużo prądu, co powodowało te wszystkie problemy...
Na dzień dzisiejszy jest wszystko w miarę dobrze już, jedynie pozostało mi naprawić radio, które nadal przerywa i gra tylko ja jeden głośnik, ale znalazłem firmę z Krakowa która specjalizuje się typowo w radiach od nowszych modeli BMW, szczególnie Logic 7.
Mimo wszystko dziękuje wszystkim, za wszelką pomoc, bez wyróżnień bo każdy post użytkownika coś wniósł do tego tematu :)
Życzę Ci powodzenia z naprawą tego radia. Ja podobny temat przerabiałem, przestał mi najpierw grać jeden z przednich głośników, a później z drugiej strony. Wymontowałem radio w celu sprawdzenia i ewentualnego naprawienia. Okazało się że tranzystory padły, a że były specyficzne i pozalewane, nie chciało mi się z tym bawić. Problem polegał też na tym, że ciężko było znaleźć też jakieś odpowiednie, a dostęp mam dosyć duży.
Miałem też radio zastępcze od znajomego z warsztatu, z tym że o innym nr przez co grało mocno niskim tonem. Jednak postanowiłem kupić nowe w ASO choć tanie nie było.
Dzięki, dzięki :)
W przyszłym tygodniu się wybiorę tam do nich, muszą dać radę to naprawić.
Patrzyłem też na radia na allegro to są od 500 do 1000zł, a druga rzecz teraz jak byłem w Holandii w serwisie BMW (nie autoryzowanym), to chłopak wyjął moje radio, wsadził inne (od E65 oczywiście) i w ogóle nic się nie pokazało na iDrive, jak by nic nie było podłączone, bo nie znalazło stacji ani nic, czyli albo pewnie trzeba to zaprogramować, albo są problemy z tego powodu że jest to wersja USA.
problemy są z tego powodu, że jest zbyt wiele modeli tych jednostek i nie są one wszystkie kompatybilne. Mi radio od znajomego zagrało od razu, ale innym dźwiękiem. W ASO dobrali mi nowy odpowiednik dla mojego starego i wszystko grało jak powinno. Tak dla zainteresowanych podam, iż cena takiego radia to 3200zł lub 2900zł przy zwrocie starego.
Czyli cena jak na ASO przystało :)
Mi się coś stało w module od radia w E38 (standardowe nagłośnienie miałem) to w ASO mi naprawili za 250zł, a jestem przekonany że gdyby się ktoś na tym znał i wiedział od czego to jest, wziąłby 50-100zł max.
Nawet jest chyba dział w którym jest opisane jak to naprawić, bo to dość częsty problem z tymi modułami/radiami. Także ASO, to ASO - swoje ceny zawsze będą mieli z tych wyższych półek :)
Zwykłe radio a to z E65 to wielka różnica. Wysokość ceny nowego to w dużej mierze wina przetwornika światłowodowego. Ja to radio rozebrałem, pojęcie o elektronice też posiadam, nie wspominając już o moich pracownikach. Niemniej jednak nie chciało mi się z tym bawić. Nie jest to tak jak naprawa zwykłego radia ze standardowymi podzespołami. Nie znaczy to, że nie ma osób które temat opanowały i jeśli tak jest to można spróbować naprawić.
Dźwięk również już powrócił, problem tkwił w spalonym procesorze w module Logic 7 :)