Pokaż wyniki od 1 do 10 z 285

Wątek: Drgania kierownicy!!miedzy 80km/h-110km/h juz nie ma co wymienic wszystko nowe!!

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    112
    BMW
    e65 745i
    Skąd
    jesteś ?
    Zajmę się tą kolumną kierowniczą bo wygląda podejrzanie. Wymieniłem to co wyżej napisałem w tym tzw wąs (tuleja wspornika drążka - lemforder) i oczywiście gumy stabilizatora przedniego. Jeżdżę tylko na oponach 235/60 r16 czyli fabryka.
    Dziwne jest dla mnie to, że jadąc np 100 km/h i delikatnie hamując to przy tej prędkości delikatnie drży sobie kierownica (nie jest uciążliwe) ale im prędkość spada w dół tym drży coraz bardziej, bo przy 70 km/h praktycznie lata już cały samochód na boki pomimo, że hamuje delikatnie. Uspokaja się wszystko dopiero gdy prędkość hamowania spada do ok 50 km/h. Zmiana wszystkich tarcz (TRW) i klocków (Bosch) też nic nie wniosła nowego do tematu.

    A swoją drogą, pamiętam jak w jednym aucie (e36) miałem zwichrowane tak tarcze przez poprzedniego właściciela, że cofając auto samoczynnie stawało w miejscu przy tym zgrzytając, ale nigdy kierownica nie drżała czy coś w tym stylu.
    Ostatnio edytowane przez hubabuba ; 13-04-2015 o 09:41

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2014
    Posty
    2,120
    BMW
    E65 3.0D
    Skąd
    Barlinek
    Cytat Zamieszczone przez hubabuba Zobacz posta
    Zajmę się tą kolumną kierowniczą bo wygląda podejrzanie. Wymieniłem to co wyżej napisałem w tym tzw wąs (tuleja wspornika drążka - lemforder) i oczywiście gumy stabilizatora przedniego. Jeżdżę tylko na oponach 235/60 r16 czyli fabryka.
    Dziwne jest dla mnie to, że jadąc np 100 km/h i delikatnie hamując to przy tej prędkości delikatnie drży sobie kierownica (nie jest uciążliwe) ale im prędkość spada w dół tym drży coraz bardziej, bo przy 70 km/h praktycznie lata już cały samochód na boki pomimo, że hamuje delikatnie. Uspokaja się wszystko dopiero gdy prędkość hamowania spada do ok 50 km/h. Zmiana wszystkich tarcz (TRW) i klocków (Bosch) też nic nie wniosła nowego do tematu.

    A swoją drogą, pamiętam jak w jednym aucie (e36) miałem zwichrowane tak tarcze przez poprzedniego właściciela, że cofając auto samoczynnie stawało w miejscu przy tym zgrzytając, ale nigdy kierownica nie drżała czy coś w tym stylu.
    U mnie mam to samo. Delikatnie hamuje i lata kiera. Jak mocniej depne to przestaje. Predkosci takie jak u Ciebie i zachowanie bardzo podobne. Wymienione cale wiadro czesci i dalej to samo. W zasadzie to we wszystkich e38 mialem problemy ktorych sie do konca w zadnej nie pozbylem...
    W sobote wymienie piasty bo juz nie wiele mi zostalo do wymiany.
    Jedno jest pewne nie ma to nic wspolnego z kolami bo mam ze 4 komplety w tym dwa komplety fabrycznie nowych felg. Testowalem i na wszystkich jest tak samo.

    Na przegladach oczywiscie igla zawias. A ja sobie po kolei wymieniam wszystko na nowe :) moze wkoncu trafie bo na trafna diagnoze juz nie licze.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •