-
Zaawansowany Użytkownik
Witam
Odkopuję temat, ponieważ mam ten problem u siebie. Mam silne drgania kierownicy oraz całego auta przy hamowaniu z prędkości 80-90 km/h. Nie wiem czy to ma jakieś większe znaczenie, ale przy hamowaniu z ok 90 km/h i zjeżdżając jednocześnie z górki jest to najbardziej odczuwalne.
Wymieniłem wszystkie tarcze i klocki, tuleje górnych przednich wahaczy, tzw tuleja ramienia (wąs), opony. Kompletna zbieżność z geometrią.
Dodam jeszcze od siebie kilka dziwnych dodatkowych objawów, które być może przyczynią się do znalezienia winowajcy a mianowicie :
1. Na postoju przy wyłączonym silniku oraz odblokowanej kierownicy jest spory luz samego koła, wynosi ok 5-6 cm w obie strony
2. Blokada kierownicy możliwa jest tylko gdy kierownica jest skręcona w którąś stronę z całkowitego poziomu do ok. 7 cm, czyli jest bardzo krzywo zablokowana.
3. Przy wolnej jeździe po bruku (5 - 10 km/h) kierownica sama porusza się w lewo i prawo, przy czym jednocześnie dochodzą stuki z kolumny
4. Jadąc np stałą prędkością od 140 km/h i szybciej... muszę bardzo usilnie trzymać kierownicę bo mam wrażenie, że auto ucieka gdzie chce i momentalnie tracę nad nim kontrolę.
Ostatnio edytowane przez hubabuba ; 08-04-2015 o 18:58
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum