Pokaż wyniki od 1 do 10 z 285

Wątek: Drgania kierownicy!!miedzy 80km/h-110km/h juz nie ma co wymienic wszystko nowe!!

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mcdziubek
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    648
    BMW
    Ex E38 740i 4.4 - F10 528i 3.0
    Skąd
    Windsor and Slough
    Blog
    1
    :D


    Powiem tak

    To był mój jeep jak go kupiłem.



    A tak wygladał jak go skończyłem. Całe zawieszenie tzn. Resory, amory, wahacze, sprężyny, maglownica, drążki, oraz zamiana mostów przód i tył na przełozenie terenowe 4.11 wszystko sam przed domem.



    Zajeło mi to trzy tygodnie ale se poradziłem. Jeep byl w offroad i spędziłem z nim długie noce i dni i dlatego teraz moja Żona strasznie jest nie zadowolona jak mam dłubać w Buni, bo mówi ze juz dosyć czasu spędziłem z Jeepem. Ale jak mi sie myśli ze sam mogę zrobić to czemu nie? I tak na geometrie musze jechac bo dwa tygodnie temu wsadzilem nowe opony na przod i tyl wiec drazek tez chyba dam rade.

    Czy podczas wymiany drążka musze zwrócić szczególną uwagę na coś? Czy ten wspornik należy również wymienić czy nie? Jak mam sprawdzić sam wspornik?, po zdjeciu drazka będzie widać?


    Edit:

    Dzis lecialem autostrada i zrobilem 50 km. I znowu przy lekkim dotknieciu hamulca wszystkie drgania powrocily niestety z przed wymiany wahaczy. Czyli mam nowe wahacze zupelnie nie potrzebnie. Teraz zaloze nowe tarcze i drazek i koncowki mam nadzieje ze mu przejdzie.
    Ostatnio edytowane przez mcdziubek ; 10-04-2013 o 11:18
    Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
    E38 740i V8 ma nowego Pana.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •