-
Doświadczony Użytkownik
Moim zdaniem, problemu nie rozwiąże. Jak "bicie" zależne byłoby od któregoś z tych elementów to widoczne bedzie na zwykłej wyważarce i to gołym okiem.Mimo takiej wady wyważarka wskaże pomiar "0-0" po doklejeniu, ale tzw nierówne toczenie(np. wada opony) bedzie dalej i do tego nie trzeba żadnej maszyny a wiedzy. Często kierowcy sami sobie są winni bo nie dopuszczają wiadomości do siebie że oponę trzeba zmienić wcześniej a nie wtedy gdy wychodzą już druty:D
PS
Hate...
Bardzo często znane są przypadki że "bicie" wystepuje po zmianie tarcz...najzwyklej w świecie nowe tarcze też z marszu padają jak są "średniej" jakośći producenta. Zakładam tylko oryginał.
Ostatnio edytowane przez Roobs ; 28-09-2012 o 11:15
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum