Strona 23 z 29 PierwszyPierwszy ... 132122232425 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 221 do 230 z 285

Wątek: Drgania kierownicy!!miedzy 80km/h-110km/h juz nie ma co wymienic wszystko nowe!!

  1. #221
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Grey21
    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    265
    BMW
    Szara Dama e32 735i
    Skąd
    Szczytno
    Ogarnięty mech wymieni i odpowietrzy w max 3h.

  2. #222
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2014
    Posty
    2,120
    BMW
    E65 3.0D
    Skąd
    Barlinek
    Potwierdzam. Chyba ze nigdy 7er nie widzial to troszke dluzej.
    Pzdr

  3. #223
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,308
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    W V8 trzeba unosić silnik, więc samemu "na podwórku" to nie jest takie hop-siup ;)

  4. #224
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    112
    BMW
    e65 745i
    Skąd
    jesteś ?

    Post

    Wychodzi na to, że trzeba mocno skupić się na poszukiwaniach dobrego mechanika :/ słyszałem coś o 3 dniach.

    Z Waszych postów wynika, że w 3 dni to można....... ale całe e38 złożyć od gołej kasty :)

  5. #225
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2014
    Posty
    2,120
    BMW
    E65 3.0D
    Skąd
    Barlinek
    Nom mechanik musi byc ogarniety.
    W swojej ex ex e38 magiel na warsztacie wymieniali mi ok 4h.
    Ja wyjelem w 10min ale przodu razem z silnikiem juz nie bylo :) wiec sprawa dziecinnie prosta.
    Pozdro.

  6. #226
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2014
    Posty
    290
    BMW
    e38 m62b35
    Skąd
    olsztyn
    ja u siebie w v8 wyjmowałem sam z kanału i ani przednich sanek nie opuszczałem ani nie podnosiłem silnika. czas operacyjny 3-4h bo trochę kombinacji było przy wyjęciu, bo odkręcenie śrub to chwila moment

  7. #227
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Grey21
    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    265
    BMW
    Szara Dama e32 735i
    Skąd
    Szczytno
    Z wykształcenia jestem mechanikiem ale w teori bo praktyki mało miałem ale kumam co i jak trybi w E32 i E38 i żeby nie skłamać zajeło mi to 3h łącznie z odpowietrzeniem i ustawieniem fajery na wprost

    Ale że tak się wypowiem na temat przekładni to powiem że właśnie kupiłem 3-cią . Włożyłem wczoraj i dalej jest dupa,
    Tzn. mam 3cm luzu na kierownicy i nadal auto źle się prowadzi ,mam już dość używek i chyba swoją starą oddam do regeneracji
    bo od 2lat walczę z tym luzem i już ręce opadają , dodam że tzw kasowanie luzu działa na krótką chwilę i po około 5000km zaczyna
    się od początku.... Także zakup używki odradzam....
    Ostatnio edytowane przez Grey21 ; 19-04-2015 o 20:01

  8. #228
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2014
    Posty
    290
    BMW
    e38 m62b35
    Skąd
    olsztyn
    ja myślałem, że czeka mnie wymiana mojej przekładni ale okazało się wczoraj po wejściu pod furę, że na szczęście rozsypuje się krzyżak przy maglu. widać gołym okiem jaki ma luz także trzeba będzie podwinąć rękawy i wymienić.

  9. #229
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    112
    BMW
    e65 745i
    Skąd
    jesteś ?
    Ha ha !

    dzisiaj po oględzinach u ogarniętego mechanika okazało się, że mam luz na sworzniu drążka środkowego (dlatego lata to ramie przy przekładni) a na dodatek do wymiany krzyżak, jest w tragicznym stanie.

  10. #230
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    112
    BMW
    e65 745i
    Skąd
    jesteś ?
    Perypetii ciąg dalszy.

    Krzyżak został wymieniony na taki bez jakiegokolwiek luzu. Poprawiło się znacząco, usztywnił się układ kierowniczy.

    Jednak to nie koniec historii. Drążek środkowy jest Ok, nie ma żadnych luzów na sworzniach. Zawieszenie jest OK.

    Biorę pod uwagę następne opcje a mianowicie : piasty przednie oraz krzywe felgi.

    Coś jeszcze ?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •