Takie małe OT: kupowałem tarcze ATE w InterCarsie i nie były niczym napylone... Oszustwo czy może nie wszystkie napylają?
Takie małe OT: kupowałem tarcze ATE w InterCarsie i nie były niczym napylone... Oszustwo czy może nie wszystkie napylają?
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
O co chodzi z tym napylaniem tarcz?
O to ze naniesiona jest warstewka smaru zabezpieczająca przed korozją. W miejscu styku z klockami się wytrze, ale między tarczą a piastą zostanie co ułatwi późniejsze zdjęcie tarczy;)
A temperatura nie ma tu do rzeczy?Jeśli chodzi o test wytarcia?
!!! PANOWIE KONIEC OFF TOPIC* !!!
_________________________________
*inaczej spotka Was zasłużona nagroda
Tuczi, Jaki znów off-top? Przecież montaż kół to istotna rzecz. W TIS-ie sprawdź, to się zdziwisz.
A propos dokręcania właściwym momentem -- raz tak zrobiłem, ale efekt był taki, że po 30 km zaczęło się odkręcać. Akurat zmieniałem całe koła zima -> lato. Moment wziąłem z TIS-a - coś około 110 czy 120 Nm. Pewnie o to poszło, ze nie oczyściłem przylgni i nie posmarowałem gwintów olejem.
Następnym razem ogarnę sobie tarczę do czyszczenia i zrobię "by the book".
No i żeby nie było - w TIS jest o tym, ku*wa, całkiem niemało:
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/06/76
(użyłem wulgaryzmu, bo sam się mocno zdziwiłem co tam piszą...)
Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...
Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
G. K. Chesterton
Więc tak, u mnie ten sam objaw: od 80-110km/h telepie kierownica i drga furka, dzisiaj miałem chwilkę wolnego czasu więc zabrałem się za to. Pomyślałem, że to może być wina krzywej felgi więc na chybił trafił zmieniłem przednią felgę (na początek jedna strona) z 18" 225/45 na zapas 16" 165/60 (czy jakoś tak, już nie pamiętam) no i trafiony zatopiony - drgania ustały i kierownicą nie telepie:) Teraz tylko podjechać gdzieś przebadać felgę.
zeby dokonczyc temat, wymieniłem juz wszystko dosłownie została tylko przekladnia....i dalej telepie miedzy 90-100 teraz.....ehh
moglby mi ktos powiedziec gdzie jest sroba na przekladni do kasowania luzu? chcialbym na probe zobaczyc....
Bóg Moc Wyższość