Cytat Zamieszczone przez coboss Zobacz posta
Też jestem taki :/
Ogólnie jeżeli coś czujesz na kierownicy, typowe przenoszenie jakiś drgań i stuków to będziesz miał też luz w elementach kolumny kierowniczej taka jest moja opinia, jak będziesz robił amory to zajrzyj też do tego. Co do amorów to Sachs ma specyfikację oryginału, Bilstein jest twardszy i podobno stawia wyżej auto niż fabryczny amor, jeżeli lubisz komfort i wygodę zastosowałbym bez dwóch zdań Sachsa.
coboss troszkę zamieszałeś i możesz wprowadzać z leksza w błąd autora postu myląc kolumnę z przekładnia kierowniczą.... jedyne co może siąść w kolumnie to jej krzyżak łączący ją właśnie z przekładnia kier. przekładnia kierownicza ma śrubkę na imbus z kontrą do kasowania luzu.. luz kasujemy na wyprostowanych kołach... a i jeszcze jedno jak to możliwe ze amortyzator ustala wysokość samochodu .... ps do autora... sprawdz łacznik miedzy kierownicą a fotelem :D