Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 30

Wątek: E38 Zawieszenie

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    321
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    WLKP
    Blog
    19
    Nic nie moge znalesc w zawieszeniu poza amortyzatorami. Mozliwe ze jesli dalej po wymianie amorów bedzie coś nie tak to będzie trzeba baaardzo dokładnie szukać cos w zawieszeniu lub kolumnie kierowniczej.
    Mam bardzo ważne pytanie. Montować SACHSa czy BILSTEINa ? Pierwsze są takie jak na montarzu fabrycznym, drugie tańsze...


    kolego coboss, słyszę głośniejszą pracę zawieszenia z przodu, na poligonie pod moim domem czuje też jakby dziwne stuki na kierownicy. Wahacze z przodu maja moze 5000 km... Podobno jestem strasznie przewrazliwiony bo przeszkada mi wszystko hehe

    I jeszcze bardzo ważna sprawa o której wczesniej nie wspomnialem. Wczesniej mialem problem z piastami, które byly krzywe. Biło kierownicą bardzo ostro przy hamowaniu. W samochodzie byly nowe tarcze, szybko wymienione zostały też piasty i nowe tuleje wahaczy. Moze te bicie przy hamowaniu moglo cos pociagnac jeszcze za sobą
    Ostatnio edytowane przez tomaszeklolek ; 29-01-2011 o 15:35
    e38 m62TUb44 740i

  2. #22
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez tomaszeklolek Zobacz posta
    kolego coboss, słyszę głośniejszą pracę zawieszenia z przodu, na poligonie pod moim domem czuje też jakby dziwne stuki na kierownicy. Wahacze z przodu maja moze 5000 km... Podobno jestem strasznie przewrazliwiony bo przeszkada mi wszystko hehe
    Też jestem taki :/
    Ogólnie jeżeli coś czujesz na kierownicy, typowe przenoszenie jakiś drgań i stuków to będziesz miał też luz w elementach kolumny kierowniczej taka jest moja opinia, jak będziesz robił amory to zajrzyj też do tego. Co do amorów to Sachs ma specyfikację oryginału, Bilstein jest twardszy i podobno stawia wyżej auto niż fabryczny amor, jeżeli lubisz komfort i wygodę zastosowałbym bez dwóch zdań Sachsa.
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    321
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    WLKP
    Blog
    19
    rozmawialem z krzyśkiem vel 7ka. Polecał bilsteiny + sprężyny m-technika
    Nie wiem co wybrac, lubie komfort ale z drugiej strony jezdze tez szybko w trasie i czesto przeszkadzalo mi bujanie samochodu

    Co do sprężyn Aso znowu nie wie czy da rade do standardowych amorków i polecają wymiane np amortyzatorów na m, odbojów itd
    Ostatnio edytowane przez tomaszeklolek ; 31-01-2011 o 12:50
    e38 m62TUb44 740i

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mati-e28
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    387
    BMW
    740i 99r. 320d 00r.
    Skąd
    Malbork.pl `s-Hertogenbosch.nl
    Cytat Zamieszczone przez coboss Zobacz posta
    Też jestem taki :/
    Ogólnie jeżeli coś czujesz na kierownicy, typowe przenoszenie jakiś drgań i stuków to będziesz miał też luz w elementach kolumny kierowniczej taka jest moja opinia, jak będziesz robił amory to zajrzyj też do tego. Co do amorów to Sachs ma specyfikację oryginału, Bilstein jest twardszy i podobno stawia wyżej auto niż fabryczny amor, jeżeli lubisz komfort i wygodę zastosowałbym bez dwóch zdań Sachsa.
    coboss troszkę zamieszałeś i możesz wprowadzać z leksza w błąd autora postu myląc kolumnę z przekładnia kierowniczą.... jedyne co może siąść w kolumnie to jej krzyżak łączący ją właśnie z przekładnia kier. przekładnia kierownicza ma śrubkę na imbus z kontrą do kasowania luzu.. luz kasujemy na wyprostowanych kołach... a i jeszcze jedno jak to możliwe ze amortyzator ustala wysokość samochodu .... ps do autora... sprawdz łacznik miedzy kierownicą a fotelem :D

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    630
    BMW
    m60b40
    Skąd
    ZGY!
    kolego zmienilem amorki swojego czasu na jakis shit kaski nei bylo, i autko poszlo w gore...:>

  6. #26
    Początkujący Użytkownik Awatar krzys51
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    33
    BMW
    e38 740iL
    Skąd
    Andrespol
    Minął ponad rok i nic nie wiadomo. POMOGŁO-NIE POMOGŁO
    Po cholerę takie tematy zaczynać. A ktoś później pisze używaj WYSZUKIWARKI
    Miałeś wypadek komunikacyjny pomogę uzyskać odszkodowanie 608730700 EuCO

  7. #27
    Vip Vip Awatar Mariusz735i
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    397
    BMW
    E38 740iA, było E32 735i
    Skąd
    Cyców, lubelskie
    Cytat Zamieszczone przez krzys51 Zobacz posta
    Minął ponad rok i nic nie wiadomo. POMOGŁO-NIE POMOGŁO
    Po cholerę takie tematy zaczynać. A ktoś później pisze używaj WYSZUKIWARKI
    Popieram
    Niestety, bardzo dużo takich tematów bez rozwiązania problemu, które nie wiele w sumie wnoszą a zdecydowanie zaśmiecają forum.

  8. #28
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    58
    BMW
    730d e38
    Skąd
    kielce
    Witam.
    Takie stuki w opisanych sytuacjach występują przy zużytych lub zerwanych gumach w tulejach stalowo gumowych w wahaczach dolnych krzywych przedniego zawieszeniach, tzw. bumerangach. Trzeba je bardzo dokladnie sprawdzic, wystarczy lekkie naderwanie i nastepuje na lekkich dolkach udarzanie metalu o metal. Amortyzatory nie mają nic do tego.
    Tuleje od 90 - do 150 zł za sztukę, chyba ze też wybite sworznie to wymienić cale wachacze.
    Pozdrawiam. Waldek

  9. #29
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    a wiecie jak duzo zmienia sprezyna..... zmienilem 2szt z przodu na nowe, auto stoi wyzej o max 1cm a jezdzi sie jak na 15"

  10. #30
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    ​Ja niedługo zakłądam Eibachy ,ale niższe ,ciekawe jaki będzie komfort :)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •