-
Zaawansowany Użytkownik
Nic nie moge znalesc w zawieszeniu poza amortyzatorami. Mozliwe ze jesli dalej po wymianie amorów bedzie coś nie tak to będzie trzeba baaardzo dokładnie szukać cos w zawieszeniu lub kolumnie kierowniczej.
Mam bardzo ważne pytanie. Montować SACHSa czy BILSTEINa ? Pierwsze są takie jak na montarzu fabrycznym, drugie tańsze...
kolego coboss, słyszę głośniejszą pracę zawieszenia z przodu, na poligonie pod moim domem czuje też jakby dziwne stuki na kierownicy. Wahacze z przodu maja moze 5000 km... Podobno jestem strasznie przewrazliwiony bo przeszkada mi wszystko hehe
I jeszcze bardzo ważna sprawa o której wczesniej nie wspomnialem. Wczesniej mialem problem z piastami, które byly krzywe. Biło kierownicą bardzo ostro przy hamowaniu. W samochodzie byly nowe tarcze, szybko wymienione zostały też piasty i nowe tuleje wahaczy. Moze te bicie przy hamowaniu moglo cos pociagnac jeszcze za sobą
Ostatnio edytowane przez tomaszeklolek ; 29-01-2011 o 15:35
e38 m62TUb44 740i
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum