Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 36 z 36

Wątek: Naprawa po wypadku?

  1. #31
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    65
    BMW
    e38 740iA
    Skąd
    Olkusz/Kraków
    a więc kolego u mnie po spotkaniu z astrą ucierpiało tak : maska ,lewy błotnik, zderzak ,pas przedni lewa lampa kierunkowskaz , na początku szukałem wszystkiego pod kolor nie polecam ceny kosmos ,podłużnice całe
    w efekcie końcowym jest tak :pas przedni używka - 200zł , błotnik - 160zł,zderzak (kompletny jest dużo bardziej opłacalny gdyż same plastiki są cholernie drogie) - 600zł,maska bez grila i wygłuszeń - 700zł, lampy kupiłem komplet bez xenonu a że miałem oryginalny przełożyłem soczewki, przetwornice sam - 300zł, kierunkowskazy - 100zł co daje 2060zł i do tego malowanie : maska - 300zł błotnik i zderzak po 250 zł czyli 800 zł malowanie plus poskładanie jakieś 300 zł czyli łącznie = 3100zł !
    a rozglądając się za autami typu anglik czy Niemiec z uszkodzonym silnikiem osobiście widziałem takich aut 3 sztuki i najgorsze jest to że wszystkie miały malowane szpachlowane elementy które potrzebowałem , ewidentnie szpachla tam pękała . więc wolałem szukać pojedynczych części które miały na sobie pierwszy lakier i brak rdzy . Więc dobrze się zastanów nad kupnem!

    pozdrawiam

  2. #32
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    89
    BMW
    e38 730i " angol 740
    Skąd
    ie
    W końcu jakieś konkrety :) dzięki kolego. Też o tym myślałem żeby szukać odpowiednich pojedyńczych części. Z tym że obawiam się ze, przy składaniu okaże się. Ze tu jakiś wężyk poszedł tu jakaś rurka itp...
    A pierdołki kosztują :/ I z tych 3klocków zrobi się 5:/ A za te pieniążki można już wyrwać jakąś goła beatricze. Pytanie czy lepiej anglika czy europejkę, w całości gotową do jazdy, czy zarżnietego klekota i remontować? I na co zwrócić uwagę przy kupnie nowego auta. Czy można by kupić calą i ewentualnie przelozyć skórki i klimatronika do golasa? (sorka że tak truję ale chciał bym jak najszybciej powrócić do 7era) ThX

  3. #33
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    89
    BMW
    e38 730i " angol 740
    Skąd
    ie
    Takie pytanko na szybko. Mój silniczek to 3litrowa benzynka (nie wiem jaki model). A czy jest jakaś możliwość, że podpasują graty od 4 litrowej siódemki? Typu pas przedni chlodnice klima itp(sam silnik mam zdrowy). Tak na oko to wszystko wygląda na to samo :) Kolega mówił ze w sumie większość części jest ta sama. Czy to prawda? Bo trafiła mi się 4 litróweczka-anglik za nie duże pieniażki i zastanawiam się nad kupnem cena to nie całe 4000zł

  4. #34
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    630
    BMW
    m60b40
    Skąd
    ZGY!
    podpasuje:)

  5. #35
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    89
    BMW
    e38 730i " angol 740
    Skąd
    ie
    na 100%?? ktos moze to jeszcze [potwierdzic ;p

  6. #36
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    bedzie pasowało z przedlifta do przedlifta.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •