A co siędzieje jak na ciepłym silniku obroty zwiększysz do ok. 800?
A co siędzieje jak na ciepłym silniku obroty zwiększysz do ok. 800?
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
no wzrasta do 14V i tak zostaje
nawet przy 3tys jest nadal 14V
...Pełny Serwis AUTOKLIMATYZACJI....
No to nie ma czym się przejmować.
Ostatnio trafiłem na listę opcji z plików FSW_PSW i była tam opcja, która zwiększa obroty przy większym obciążeniu. Nie wiem tylko czy w E38 była taka możliwość. Tu już Greg musiałby się wypowiedzieć.
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
Więc masz troche zuzyty alterrnator - spadła jego wydajnosc i regulator napiecia nie jest wstanie przy najnizszych obotach "wymusic" tych powiedzmy 14V. Generalnie jesli nie dochodzi do sytuacji rozładowania aku, jesli Twoje jazdy wystarczaja do naładowania aku to ja bym olał sprawe. Ja jezdzilem bardzo długo własnie z takim alt i wymieniłem go przy okazji jak miałem silnik wyjety, a miałem pewny drugi pod reka. Można w uproszczeniu przyjac, że w Twoim przypadku bilans zapotrzebowania na prad , a wydajnosc alt dla niskich obrotów jest taki, że nie masz ładowania skutecznego ale tez nie ma tragedi bo bilans nie jest ujemny. Mówię Ci olej sprawe bo szkoda zdrowia :) Chyba, że dochodzi jednak do rozładowania aku.
nooo wlasnie ostatnio rozladowal mi sie aku.... to bylo tak pewnego dnia zauwazylem ze alternator slabiej zaczal ladowac bo ladowal sobie 14,4V a teraz laduje 14V i troszke sie zaniepokoilem.... ale jezdzilem tak ze dwa dni i zostawilem auto tez na dwa dni nie odpalajac i po dwoch dniach przychodze i tu lipa pradu niby dosc dla klimy itp ale rozrusznik juz ani nie drgnal..... naladowalem aku i sprawdzilem pobor teoretycznie telefon bral okolo 0,5A bo auto nie schodzilo ponizej tego nawet po 50min wyjecie bezpiecznika telefonu powoduje calkowite uspienie auta w 16min 0,02A moze to taki zbieg okolicznosci z tym alternatorem i lewym poborem pradu przez tel..... zobacze troche mi szkoda tego nowego aku zeby znow padl ale inaczej tego nie sprawdze jak podlaczyc go i jezdzic..
...Pełny Serwis AUTOKLIMATYZACJI....
Mysle i trzymam kciuku, ze to był zbieg okolicznosci.
Dziekuje wszystkim za zaangazowanie jesli cos bedzie nie tak to wroce do tego tematu..
a tak na marginesie to co zrobic z tym telefonem??? bo w sumie dzialal mi bez prblemu..nie lubie jak cos mi w auzie nie dziala tak jak powinno.:)
...Pełny Serwis AUTOKLIMATYZACJI....
A masz bezprzewodowy czy zwykły z kablem?
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
wlasnie zwykly z kablem i to mnie dziwi.....
...Pełny Serwis AUTOKLIMATYZACJI....