-
Zaawansowany Użytkownik
Więc masz troche zuzyty alterrnator - spadła jego wydajnosc i regulator napiecia nie jest wstanie przy najnizszych obotach "wymusic" tych powiedzmy 14V. Generalnie jesli nie dochodzi do sytuacji rozładowania aku, jesli Twoje jazdy wystarczaja do naładowania aku to ja bym olał sprawe. Ja jezdzilem bardzo długo własnie z takim alt i wymieniłem go przy okazji jak miałem silnik wyjety, a miałem pewny drugi pod reka. Można w uproszczeniu przyjac, że w Twoim przypadku bilans zapotrzebowania na prad , a wydajnosc alt dla niskich obrotów jest taki, że nie masz ładowania skutecznego ale tez nie ma tragedi bo bilans nie jest ujemny. Mówię Ci olej sprawe bo szkoda zdrowia :) Chyba, że dochodzi jednak do rozładowania aku.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum