Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Dziwny brak ładowania..

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    10
    BMW
    bylo 728 szukam 735
    Skąd
    Białystok

    Unhappy Dziwny brak ładowania..

    Witam w smutniej sprawie :(
    Mam duży problem z autem. Brakuje mu ładowania i równocześnie pali bezpiecznik nr 22 pod maska. Opisze co wiem ale nie jestem elektrykiem jak coś źle to mówcie...
    Przy odpalonym aucie pali bezpiecznik, przy zgaszonym nie nawet jeśli jest kluczyk przekręcony na zapłon. Po odpaleniu w gnieździe bezpiecznika przepływa prąd (17.6A) "mierzone miernikiem"
    Na desce rozdzielczej świeci się kontrolka od ładowania. Do odkręceniu przewodu ładującego akumulator(jest w nim ciągle prąd z baterii) i wypięciu wtyczki od regulatora napięcia(dwa miesiące wcześniej był wymieniony regulator z powodu za słabego ładowania 13.3 po naprawie 14,4v) dalej jest problem z bezpiecznikiem te samo napięcie.
    Czy te dwa zjawiska są od siebie zależne czy nie ??
    A w aucie oprócz braku ładowania i palącego się bezpiecznika wszystko działa jak należy.
    Może miał ktoś już podobny przypadek ??

    bezpiecznik nr 22 to Kontrola silnika ? jak dobrze przetłumaczyłem
    Prawo jazdy to nie licencja na zabijanie!!!

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    1,806
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    Skoczów
    ..............
    Ostatnio edytowane przez Mirosław ; 20-06-2011 o 20:06

  3. #3
    Z00FY
    Gość
    Jakiś przewód z ładunkiem "+" zwiera do karoserii lub do masy prawdopodobnie.. Bierzesz miernik (potencjometr), ustawiasz na opcje zwarcie (ikonka głośnika-klemy będą piszczeć przy zamkniętym obwodzie) i mierzysz sobie wszystkie przewody urządzenia , które są przypisane do bezpiecznika 22. Nie wiem co jest nim zabezpieczone ale to sobie już sprawdzisz na deklu od skrzynki z bezpiecznikami w aucie :) powodzenia

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów