-
Zaawansowany Użytkownik
-
Zaawansowany Użytkownik
Ladna :) Co to opon to troche dziwne rozmiary... Przod masz ok czyli do e38 a tyl to rzeczywiscie rozmiar od e65 :/ Srednica tylnego kola z opona jest sporo wieksza od przedniego. Dziwnie ktos to poskladal.
-
Zaawansowany Użytkownik
Bardzo Ciekawie wyglądające ,,ziben,, , fajnie wyglądające kółka:-) a z tego co napisałeś słuszne podejście do rzeczy.Pozdrawiam
-
Zaawansowany Użytkownik
Ale głupotę napisałem:/ Koła na przodzie mają profil nie 40, tylko 45. Tylko tył jest 40.
Marzy mi się wolny weekend z piękną pogodą i pucowanko samochodu...:D
-
Zaawansowany Użytkownik
No to teraz wszystkie kola sa rozmiarowo od e65 :D
-
Zaawansowany Użytkownik
Po baaaardzo długiej przerwie wracam do wątku ze swoim samochodem. Były niestety trochę gorsze lata i dużo w życiu się wydarzyło, ale auto zostało u mnie. Od pewnego czasu znowu trochę się z nim działo. Cały czas jest ze mną i chyba ma się coraz lepiej. Doszło kilka rarytasów. Doszło niestety też kilka uszkodzeń parkingowych - ludzie mają w nosie, że obok stoi samochód i walą drzwiami o inne samochody. Albo jak zahaczą swoim samochodem, to też lepiej uciec niż być uczciwym i zgłosić właścicielowi zostawiając chociaż kartkę z nr telefonu... No cóż. Na dniach zrobię kilka nowych fotek i opiszę co się zmieniło. A poza zmianami jakie wprowadziłem są i następne plany;)
-
Zaawansowany Użytkownik
No to i ja wreszcie odświeżam wątek i można pośmiać się i z mojego "bydlątka". Ogólnie jego historia dla przypomnienia jest w pierwszym poście tego wątku - tam też zapraszam aby od tego zacząć czytanie;)
Zdjęcia stare poszły się gdzieś bujać, więc tutaj dla przypomnienia widok na moje autko sprzed 5 lat - zaraz po kupnie:
![](http://i1031.photobucket.com/albums/y376/Pawel_7er/BMW4_zps2af01e86.jpg)
A na dzień dzisiejszy auto wygląda tak:
![](http://i1031.photobucket.com/albums/y376/Pawel_7er/BMW5_zps7fc3d9fa.jpg)
![](http://i1031.photobucket.com/albums/y376/Pawel_7er/BMW6_zps67391657.jpg)
Z zewnątrz zmiany nie są duże - ale tak ma być - koła 19" style 95, czarna nerka w połysku o wzorze V12, kierunki smoked i fabryczny shadowline. Z zewnątrz będzie tylko dopieszczanie detali - detaling i jeszcze raz detaling. W najbliższym czasie pojawią się nowe szkła reflektorów (już są zakupione), prawdopodobnie lewa tylna lampa (niestety delikatnie paruje w górnym pasie) i lewe tylne drzwi - zżera je rdza na rancie - z zewnątrz prawie nie widać, ale po otwarciu drzwi uszczelka dolna już jest całkowicie pofalowana. Delikatne ślady rdzy pojawiają się też przy światełku oświetlenia tablicy rejestracyjnej tylnej klapy - też to trzeba zrobić:/ Marzy mi się polakierowanie całego auta od nowa i "prostowanie" boków - całość jest już tak poobijana przed drzwi innych samochodów na parkingach, że aż przykro się na to patrzy:( To jest moja największa trauma...:(
Ale wewnątrz zmian jest więcej. Już w standardzie miałem to o cym marzyłem, a więc fotele contursize. Teraz udało mi się skompletować M-pakiet w takim zakresie jaki mnie interesuje. A dokładnie we wnętrzu zmieniłem:
- kierownica 3-ramienna z pełnym sterowaniem
- czarny sufit i wszystkie plastiki powyżej linii okien (jeden słupek był uszkodzony, więc jedynym ratunkiem okazało się ASO ze swoimi chorymi cenami...:( Ale dzięki temu jest idealnie:))
- skórzana gałka zmiany biegów oraz nowy skórzany mieszek
- słupki "B" z drewnem z 750 (tapicerowanie zrobione od nowa - wygląda jak oryginał, albo i lepiej)
- wszystkie drewna w czarny połysk
- monitor 16:9 i czytnik MKIV DVD. Tu znowu potrzebne było ASO, aby zdobyć odpowiednią ramkę do ekranu - wreszcie jest jak trzeba. Wgrany najnowszy soft po Polsku i mapy.
- chromowane ramki zegarów
- nowe dywaniki welurowe na podłodze
- no i breloczek do kluczy oczywiście jedyny słuszny:)
Naprawione zostały też detale:
- naprawiony wyświetlacz pod licznikiem (typowe gubienie pikseli)
- wymieniony ekran w słuchawce telefonu (ten sam problem) oraz kabel od słuchawki (była uszkodzona osłonka w jednym miejscu)
- wymienione osłony boków foteli przednich przy sterowaniu elektrycznym - stare były popękane - tu też wizyta w ASO
Tak prezentowało się auto we wnętrzu zaraz po kupnie (fotka jeszcze z ogłoszenia):
![](http://i1031.photobucket.com/albums/y376/Pawel_7er/13a_zpsfb517c61.jpg)
A tak to się obecnie prezentuje:
![](http://i1031.photobucket.com/albums/y376/Pawel_7er/BMWe3801_zps4d6c08ac.jpg)
![](http://i1031.photobucket.com/albums/y376/Pawel_7er/BMWe3803_zpsb9c98137.jpg)
![](http://i1031.photobucket.com/albums/y376/Pawel_7er/BMWe3815_zps07604267.jpg)
![](http://i1031.photobucket.com/albums/y376/Pawel_7er/BMWe3809_zps4434c05a.jpg)
Kolejne zmiany już w trakcie:) Będę informował na bieżąco:)
No to czekam na komentarze - pastwicie się koledzy;)
Ostatnio edytowane przez Paweł 7 ; 22-08-2014 o 17:28
-
Vip
Vip
Nad czym się tu pastwić? Bardzo czysty, schludny i przyjemny środek. Jest ciemno i nastrojowo. Mnie się podoba :)
-
Zaawansowany Użytkownik
No to działamy dalej. Tym razem na tapetę poszły lampy przednie, a dokładnie ich szkła. Prawdopodobnie od nowości samochodu (a więc od 16 lat) nie było nic z nimi robione. Wyglądały po prostu koszmarnie... Jedno wielkie sito na szkle spowodowane piaskiem, kamieniami i wszystkim co na nie przez ten czas działało. Stawały się coraz mniej przejrzyste. Modernizacja polegałą na założeniu nowych szkieł. Wnętrza były w idealnym stanie, więc zupełnie nic we wnętrzu nie robiłem.
Tak wyglądały przed modernizacją:
![](http://i1031.photobucket.com/albums/y376/Pawel_7er/1Przed_zpsb6c61f5c.jpg)
A tak po kilkunastu minutach działań:
![](http://i1031.photobucket.com/albums/y376/Pawel_7er/2Po_zpsec6b6ae9.jpg)
Na aucie wyglądają tak:
![](http://i1031.photobucket.com/albums/y376/Pawel_7er/3W14201050czonenowe_zps50677d88.jpg)
A tutaj zbliżenie na samą powierzchnie szkła starego:
![](http://i1031.photobucket.com/albums/y376/Pawel_7er/7Bliskostare_zpsb5779c4f.jpg)
A tu już nowego:
![](http://i1031.photobucket.com/albums/y376/Pawel_7er/6Bliskonowe_zpse0ed8ede.jpg)
A tu jeszcze porównanie szkieł na białej kartce - tu widać także kolosalną różnicę:
![](http://i1031.photobucket.com/albums/y376/Pawel_7er/4Poroacutewnanie_zps7ff8002a.jpg)
Na razie wymieniłem tylko jedną stronę - może jutro uda się zrobić drugą.
A kilka dni wcześniej zacząłem reanimacje listw bocznych. Tu także po kilku latach użytkowania, używania wosków do lakieru, kremów, szamponów, past itp. na tych elementach pozostały koszmarne ślady, a plastiki wyglądały na szaro-białe. Lakier prezentował się pięknie, a listwy dramatycznie. No więc wziąłem rozpuszczalnik i mocno wycierałem listwy. Idzie bardzo trudno - palce bolą potwornie. Robota mocno czasochłonna, ale efekt wg mnie bardzo dobry. Tutaj porównanie elementu przed czyszczeniem i zaraz po. Jak doda się jeszcze na koniec jakieś dobre czarnidło do plastiku, to efekt będzie jeszcze lepszy.
Tu przed:
![](http://i1031.photobucket.com/albums/y376/Pawel_7er/BMWe3821listwaprzedczyczszeniem_zps98ce404d.jpg)
No i po:
![](http://i1031.photobucket.com/albums/y376/Pawel_7er/BMWe3822listwapoczyszczeniu_zps0b79942c.jpg)
Tu też jeszcze wszystkiego nie zrobiłem, ale będę dalej z tym walczył. Kwestia dotyczy tylko listw bocznych - listwy na zderzakach mają gładką fakturę i takiego problemu nie ma.
A już teraz idą do mnie kolejne elementy do modernizacji. Akcja "WYPAS 750i 2014" rozpoczęta:)
-
Zaawansowany Użytkownik
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum