Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Wątek: Uszkodzone hamulce tył - Pękła tarcza (foto)

  1. #11
    tak 740d i 750 z tyłu mają tarcze wentylowane.



    “Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy”

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    256
    BMW
    E38 M51 , E39FL S62
    Skąd
    Warszawa
    Widać Zapewne twoje 740d jest tak samo jak idealne i bez problematyczne jak tak tarcza hamulcowe

    Podziwiam ludzi na tym forum , jeździ tyle czasu a na heble go nie stać - ryzykuje własnym życiem a na sprężyny obniżające ma a na heble nie

    Pozdrawiam

  3. #13
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    Te tarcze to jakaś masakra już- pierwszy raz takie coś widzę :/

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar DoDominik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    503
    BMW
    e32 m30b30 88'
    Skąd
    Kluczbork
    Blog
    9

    Foto tarczy u kumpla w vitarze :D

    Znam też asiorów co tak długo bez okładzin jeździli aż im klocek wypadł do hamowali zaciskiem z jednej strony i dopiero jak tłoczek wyleciał z zacisków to się połapali że " z hamulcami coś nie tak " :D

    ________________________________________

  5. #15
    Cytat Zamieszczone przez p3xeon Zobacz posta
    Widać Zapewne twoje 740d jest tak samo jak idealne i bez problematyczne jak tak tarcza hamulcowe

    Podziwiam ludzi na tym forum , jeździ tyle czasu a na heble go nie stać - ryzykuje własnym życiem a na sprężyny obniżające ma a na heble nie

    Pozdrawiam
    Kolego zdziwił byś się jak gruba ta tarcza jeszcze była. przyjrzyj sie zdjeciu a zobaczysz ze wyłamało ją z ibudową recznego. jakby byla zyletka to by uszkodzen nie narobiła wiec prosze Cię nie pier#!!# głupot bo w auto włożyłem pewnie wiecj niż twoje obecne wozidełko jest warte. Dla twojej wiadomości sprężyn obniżających nie mam !

    Cytat Zamieszczone przez Jakub Zobacz posta
    Te tarcze to jakaś masakra już- pierwszy raz takie coś widzę :/
    tam tarczy juz nie ma. Wyłamana część zniszczyła wszytko co było dookoła ;)
    Ostatnio edytowane przez ROBERTO ; 09-01-2011 o 12:11



    “Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy”

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    256
    BMW
    E38 M51 , E39FL S62
    Skąd
    Warszawa
    Roberto na jakiej podstawie stwierdzasz że tarcze były grube na oko ?

    Stan pomiędzy nową a stanem do wyrzucenia to 0,8mm grubości

    0,8mm nie zmierzysz okiem do tego jest narzędzie nazywa się mikromierz

    zmierz stara (a raczej pozostałości) i nową w wrzuć zdjęcia

    ps.za Moje wędzidełko to chodzi ci o woła roboczego TDSa czy mowa o E39FL M5 mowa bo jeśli włożyłeś więcej niż jest warte moje M5 to niezłego trupa kupiłeś

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tgracing
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    970
    BMW
    BMW E38 750iL '00 Cosmosswarz Shadowline, F11 535d xDrive '16, Ex. Mini R53 Cooper S '02 & E34 525i
    Skąd
    Szczecin, aktualnie: DE, Bodensee
    Panowie, czy ona była nowa, stara, za cienka to nie ma kompletnie żadnego znaczenia. Jeżeli ma pęknąć to pęknie, chociażby zaraz po zamontowaniu nowej. Na to nie ma rady. Ja u siebie mam oryginał z tyłu i też prawa mi pękła, bardzo podobnie (sama tarcza od pękła od bębna ale się nie rozsypała). Po obwodzie bębna i najśmieszniejsze jest to, że do końca hamowała, miała luz tzn. można ją było przemieścić względem bębna ok. 2 cm w lewo i w prawo - ile miała najechane tego nie wiem? Dobrze, że człowiekowi się nic nie stało, bo nie wiem, czy było by tak fajnie na "autobanie" awaryjnie hamować, chociażby ze 130km/h a tarcza pęka.:suicide: Pozostawiam to do myślenia.:yes4:
    "Nada pode me separar do amor de deus" Ayrton Senna da Silva (1960-1994)

  8. #18
    Na szczęcie stało się to przy małej prędkości i po wjechaniu w wode wiec myśle że materiał nie wytrzymał, tarcze mialem nowe i klocki rownież w bagażniku, acz tarcze tragicznie nie wyglądały. Po prostu pech. Co do wkładania kasy w auto to chyba każdy musi bo nasze auta nowe nie są. Ile się wkłada wcale nie zależy od tego jak bardzo się psuje tylko jakie części się kupuje kolego p3xeon. To moje 3 e38 i nie zamierzam zmieniać wiec nie mam ochoty co pól roku robić tego samego dlatego wybor pada na częsci markowe.



    “Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy”

  9. #19
    Początkujący Użytkownik Awatar cezar012
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    48
    BMW
    E38 740d
    Skąd
    Lublin
    jak cos to na allegro jest goscio ze skierniewic, chyba "marcinio" ma duzo gratow do 740d, wspolczuje zdazenia, ja u siebie tez sie zbieram do hamulcow, ale jeszcze kompletuje graty bo chce odrazu zrobic zawieszenie z tylu zeby nie podchodzic dwa razy, tylko ja mysle o Zimmermanach.
    V8-POWER...
    BMW e38 740d V8 ;-D
    Scania R500 V8
    Scania 164c V8
    Scania 144L V8

  10. #20
    użytkownik Awatar tomassi99
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    279
    BMW
    e38
    Skąd
    Biłystok
    Farta miałeś Roberto że się zakończyło tak a nie inaczej. Słyszałem o gorszych skutkach pęknięcia tarczy. Płyn DOT 4 tylko zastanów się nad producentem. Sprawdź cenę w ASO ( http://bmwfans.info/accessories/prod...s/brake_fluid/ ). P3xeon oby Ci tarcza nigdy nie pękła w tym Twoim zajebistym M5...Może jeszcze powiesz że co 5 000km latasz z mikromierzem i sprawdzasz ich grubość?
    Ostatnio edytowane przez tomassi99 ; 12-01-2011 o 23:23

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •