-
Początkujący Użytkownik
Generalkę albo wymianę silnika wolał bym zostawić oczywiście na koniec z oczywistych przyczyn, dzisiaj przy wyższej temperaturze (+5) kopcenie jest nieco mniejsze a i jeszcze jedna sprawa na odpalonym silniku próbując odkręcić korek wlewu oleju jest taki zasys powietrza że jest z tym mały problem no i silnik przygasa, co do kopcenia przy bagnecie raczej nie wręcz odwrotnie, też zasysa powietrze. Dzwoniłem do serwisu dwie odmy (zawór regulacji ciśnienia tak powiedziano mi w serwisie w kształcie listewek) no i cena 63zł szt czy to jest ta odma? chciałbym je wymienić, dużo wskazuje że to jest przyczyna więc warto by było to zrobić.
-
Zaawansowany Użytkownik
A ja bym zmienił w pierwszej kolejności odmę.
Spadek obrotów przy odkręconym wlewie świadczy raczej o dobrej kondycji silnika a zwłaszcza układu dolotowego ,a nie odwrotnie.
Castrol magnatek jest to jeden z najgorszych olei brudzi strasznie silnik, nie polecam zupełnie.
Zastosuj bez obaw 0w40 edge sport i poobserwuj zużycie oleju a ten który zalałeś potraktuj jako swego rodzaju płukankę silnika.
Wymień odmę i zalej nową oliwę i będzie gitara zobaczysz.
-
Początkujący Użytkownik
Witam , kolego pojeźdź z 30min autem , potem zostaw na 10min odpalone pod domem , wsiądź i dodaj gazu (ostro) . Jeśli zakopci na niebiesko , to wina raczej uszczelniaczy.
Sam mam ten problem. Ile zrobiles autem km ? I ile przez ten czas dolałeś oleju (nie licząc wymiany? Pozdr
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum