Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Wątek: Problem z E65 735i strasznie kopci

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    538
    BMW
    e65 3.0d
    Skąd
    suwałki
    A ja bym zmienił w pierwszej kolejności odmę.
    Spadek obrotów przy odkręconym wlewie świadczy raczej o dobrej kondycji silnika a zwłaszcza układu dolotowego ,a nie odwrotnie.
    Castrol magnatek jest to jeden z najgorszych olei brudzi strasznie silnik, nie polecam zupełnie.
    Zastosuj bez obaw 0w40 edge sport i poobserwuj zużycie oleju a ten który zalałeś potraktuj jako swego rodzaju płukankę silnika.
    Wymień odmę i zalej nową oliwę i będzie gitara zobaczysz.

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,420
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Wymiana oleju to mu raczej ni epomoże...

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    88
    BMW
    Bmw e65 745i
    Skąd
    Częstochowa
    Witam , kolego pojeźdź z 30min autem , potem zostaw na 10min odpalone pod domem , wsiądź i dodaj gazu (ostro) . Jeśli zakopci na niebiesko , to wina raczej uszczelniaczy.
    Sam mam ten problem. Ile zrobiles autem km ? I ile przez ten czas dolałeś oleju (nie licząc wymiany? Pozdr

  4. #14
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    82
    BMW
    E66 735 Li
    Skąd
    Niemcy

    Post

    Witam

    Panowie mam problem. Kupiłem auto około roku temu. Przed zakupem zrobiłem test uszczelniaczy, pościł niewielki dymek. Wymieniłem olej na Motul 5w40. Test uszczelniaczy na tym oleju wyszedł bdd (praktycznie zero dymku) spalanie oleju było litr na 9tyś km po zrobieniu 9 tyś km wymieniłem ponownie olej na Motul 5w40 także wymieniłem odmę (oryginał z ASO). Po przejechaniu tysiąca kilometrów wciągnął mi poł litra oleju. Dolałem i po przejechaniu 170 km wciągnął pół litra oleju. Po zrobieniu testu uszczelniaczy pościł niemały dymek... Przy zapalonym silniku próba odkręcenia korka wlewu oleju jest dosyć ciężka (zasysa go) po wyjęciu słychać świszczenie i spadają obroty. Po wyjęciu bagnetu też zasysya powietrze. Czy możliwe, że tak nagle padły uszczelniacze i biorą tyle oleju? Czy może naprawa odmy nie powiodła się? Płyn do chłodnicy nie ubywa. Zostały wymienione te części

    11 61 7 547 185
    11 61 7 547 186

    Z góry dziękuje za pomoc.
    Ostatnio edytowane przez lunatyk22 ; 28-08-2017 o 20:57

  5. #15
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,438
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Hipotetycznie odmy w N62 są łatwe do założenia. Możesz sprawdzić, czy w tych nowych wężach są ślady oleju. Jak są, to odma puszcza, jak nie, to raczej będą uszczelniacze.

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik Awatar ARIE(L)
    Dołączył
    Aug 2015
    Posty
    397
    BMW
    BMW E66 - 750 LI, FORD TRANSIT 2.0 ECOBOOST
    Skąd
    DROBIN
    A tak już przyłączając się do dyskusji to czy ten przewód odpowietrzający - https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/d...L/sA/r2006/m02 i te zawory odpowietrzające ( nr 13 na rysunku ) - https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/d...L/sA/r2006/m02 to już wszystko co wiąże się z tematem odmy ? Czy jednak nie i sama odma siedzi jeszcze pod pokrywą gdzieś tam ? Przewód wymieniłem i było tam troszkę oleju, po niedzieli będę miał zawory i tak pytam czy jest coś jeszcze bo chciałbym mieć te odmy już z głowy. Auto pracuje równiutko tylko miałem trochę oleju tam.

  7. #17
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,438
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Odma to tylko i wyłącznie "Zestaw naprawczy nr 13". Przy wymianie trzeba zwrócić uwagę, aby wszystkie klipsy dobrze zaskoczyły i żeby ten "cycek" był w dobrą stronę ustawiony (w dołączonej instrukcji jest to pokazane).

    Węże wymienia się tylko gdy są dziurawe lub zatkane. W innych wypadkach nie trzeba z nimi nic robić i mogą zostać stare, nawet jak mają olej w środku.

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik Awatar ARIE(L)
    Dołączył
    Aug 2015
    Posty
    397
    BMW
    BMW E66 - 750 LI, FORD TRANSIT 2.0 ECOBOOST
    Skąd
    DROBIN
    Dziękuję Ci bardzo. Wąż wymieniłem tak jak już pisałem gdzieś indziej dlatego że albo poprzednik albo jakiś mechanik uszkodził i zastosował druciarstwo w postaci koszulki termokurczliwej a wąż był całkowicie ułamany.

  9. #19
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    82
    BMW
    E66 735 Li
    Skąd
    Niemcy
    @damned1 ja w sumie wymieniłem u siebie tylko przewody a tego "zestawu naprawczego nr 13" nie wymieniałem. Mechanik nic o tym nie wspomniał...

  10. #20
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,438
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Ta membranka z zestawu nr 13 (potrzebne 2x) jest sercem odmy w N62. Jak nie masz tego zmienionego, a odma jest uszkodzona, to wymienienie samych węży nic nie da (patrz mój poprzedni wpis). Zaglądanie pod dekielki i sprawdzanie, czy membrany są w całości jest dość ryzykowne. Najczęściej pękają zaczepy dekielków i uziemiasz auto. Jak masz podejrzenie, że z odmą jest coś nie tak, to w ciemno zamawiasz dwa zestawy naprawcze (nowa membrana, dekielek i sprężyna dociskowa) i wymieniasz.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •