nio faktycznie duze moce z małych pojemnosci ale jak zawsze jest małe ale.. silnik jest paliworzerny i bardzo drogi w przypadku ew. remontu :/Zamieszczone przez krzywy191
nio faktycznie duze moce z małych pojemnosci ale jak zawsze jest małe ale.. silnik jest paliworzerny i bardzo drogi w przypadku ew. remontu :/Zamieszczone przez krzywy191
remont w wanklu przynajmniej z RX-7 był przewidziany po około 50 tyś km - jedyna i największa wada tego silnika to chęć na olej i problemy z uszczelnieniem tłoków - krawędzi wirującej ...
przy dzisiejszej technologi juz jest to osiagalne, popatrz na RX8, dlamnie miodzio auto
Pozwolę sobie odgrzać kotleta bo widze tu kilka postów oczerniających mojego kolege. To prawda że ma on ułańską fantazję :D ale kto z posiadaczy takich aut jej nie ma ;) Jak skończyło te M5 tego nie wiem, natomiast w rękach kolegi do momentu sprzedaży miało się dobrze (poza tym krawężnikiem na drugim filmiku, koszt tej zabawy to było, bagatela, 25tyś PLN). Dodam jeszcze że jest on jednym z lepszych, jeśli nie najlepszym, fachowcem od BMW w tej części Polski. Z jego warsztatu wyjechało już kilka e21, e30 turbo, e30 swapowane na s38, e46 z kompresorem i sporo innych :)