Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: E32 750 Oława

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    BMW
    Sprzedane

E32 750 Oława

http://otomoto.pl/bmw-750-C15153053.html

Raczej nie znam się na E32 więc mam pytanie do użytkowników E32 czy widzą po zdjęciach coś podejrzanego?

Zastanawiam się nad jej kupnem :)
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    przegląd się skończył. kiedyś chciałem kupić w Oławie V12 ale czarną tez z LPG, silnik się grzał wskazówka stała jakieś 2mm za pionową kreską. może sie myle ale ten numer mi sie kojarzy właśnie z tamta V12. Zadzwoń i sie zapytaj czy silnik się nie grzeje (jasno określ czy nie wychyla sie poza pionową kreskę, mi facet chciał wmówić że wskazówka ma sie wychylać poza pionowa kreskę). albo poszukaj kogoś na tym lub innym forum z Oławy by oblukał ten egz.

Vip Vip Awatar avecezarave
    BMW
    E32 740iL `93
    Blog
    27
    Przy okazji zapytaj jaką grubość mają te "pancerne szyby" bo jeśli już to zapewne 0,9 cm czyli są to po prostu atermiczne szyby anie pancerne. W opisie jest także opcja regulowanej wysokości zawieszenia a na konsoli brak przycisku od EDC więc o co tu chodzi???

BMW
    Cytat Zamieszczone przez avecezarave Zobacz posta
    Przy okazji zapytaj jaką grubość mają te "pancerne szyby" bo jeśli już to zapewne 0,9 cm czyli są to po prostu atermiczne szyby anie pancerne. W opisie jest także opcja regulowanej wysokości zawieszenia a na konsoli brak przycisku od EDC więc o co tu chodzi???
    facet buja w obłokach, sam nie wie co sprzedaje.

Vip Vip Awatar talibek85
    BMW
    E32 735i (EX e34 520i/Vectra 2,5 V6/ e39 525 tds e36 318 is)