-
Zaawansowany Użytkownik
rozsadziło bo oszczędności wzięły górę ale i tak musiałem kupić nowy przewód.. stary próbowałem naprawić i nic z tego jak widać nie wyszło (szkoda tylko oleju).. odnośnie ustawień rozrządu to powiem ze wygląda to strasznie a w praktyce to nic trudnego... muszę przyznać z upuszczeniem głowy ze blokady jednak nie spinają wałków równolegle udało mi sie zdobyć rys. tech. org. blokad do silników v8 i w razie czego służę pomocą i potwierdzam ze nie ma tam 90stopni, a co do vanosów to wystarczy miernik i śruba ósemka :D
pod koniec tematu który chciałbym zmienić w bloga powiem tyle: zrobiłem remont taniej niż bym kupił drugi motor, m62 nie są jednorazówkami, to jest mit :D jak sie czegos bardzo chce to wszystko jest możliwe.. da się zrobić to tanio i porządnie... moje autko pokonuje kolejne kilometry i pracuje naprawdę wyśmienicie i cicho... pozdrawiam wszystkich użytkowników v8 :D
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum