-
Początkujący Użytkownik
No właśnie ciekaw jestem jak to dokładnie się odbywa w fabryce tuż po złożeniu silnika...
Masz racje o do zimnych startów.
Teoretycznie przy dzisiejszym doborze materiałów i możliwości obróbki ,to też myślę że nic nie powinno się stać ,przy takim docieraniu.
W końcu to nie rosja:) Koledze przy m72 przycierał się zawór w prowadnicy:) Musieliśmy częste przerwy robić,ale później wszystko się dotarło i do dziś śmiga.
A wracając do BMW to moja ma (tak pokazuje licznik) trochę ponad 350 tyś km.Mam zamiar zmienić olej w silniku i skrzyni,ale nie wiem jaki był zalany do silnika...
Po takim przebiegu czego można się spodziewać...Chyba zaleję półsyntetyk ale dobrej jakości,myślałem o castrolu co wy na to?
Zostanę przy pełnym syntetyku.Postanowione.
Ostatnio edytowane przez zephyr84 ; 27-01-2012 o 23:16
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum