Poprawne ustawienie VANOSów polega na zgraniu kół zębatych, wałków i koła impulsowego.
A co do przestawiania się wałka ssącego - tak się dzieje, bo łańcuchem połączone są koła łańcuchowe, a wałek ssący jest z kołem łańcuchowym połączony przez przestawiacz -- jak przestawiacz się "wyluzuje" to wałek się przestawia względem koła łańcuchowego, a tym samym względem drugiego wałka, jasssne? :D
Ori blokady -- jak się przyjrzysz, to dostrzeżesz -- ustawiają kwadrat wałka ssącego idealnie prostopadle do płaszczyzny głowicy, a kwadrat wydechowego lekko obrócony CW (clockwise = zgodnie z ruchem wskazówek zegara). To dlatego blokady są rozłączane i skręcane na śrubę. Zakłada się w kolejności wydechowy - ssący, czyli "od zewnątrz" i skręca śrubą. Jakby nie ten lekki obrót, to można byłoby blokady wykonać z jednego kawałka metalu.




Odpowiedz z cytatem