Pokaż wyniki od 1 do 10 z 114

Wątek: zimowy remont rozrządu kilka pytań m62tub44

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #11
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Poprawne ustawienie VANOSów polega na zgraniu kół zębatych, wałków i koła impulsowego.

    A co do przestawiania się wałka ssącego - tak się dzieje, bo łańcuchem połączone są koła łańcuchowe, a wałek ssący jest z kołem łańcuchowym połączony przez przestawiacz -- jak przestawiacz się "wyluzuje" to wałek się przestawia względem koła łańcuchowego, a tym samym względem drugiego wałka, jasssne? :D

    Ori blokady -- jak się przyjrzysz, to dostrzeżesz -- ustawiają kwadrat wałka ssącego idealnie prostopadle do płaszczyzny głowicy, a kwadrat wydechowego lekko obrócony CW (clockwise = zgodnie z ruchem wskazówek zegara). To dlatego blokady są rozłączane i skręcane na śrubę. Zakłada się w kolejności wydechowy - ssący, czyli "od zewnątrz" i skręca śrubą. Jakby nie ten lekki obrót, to można byłoby blokady wykonać z jednego kawałka metalu.
    Ostatnio edytowane przez hatecraft ; 24-11-2011 o 09:18
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •