Strona 6 z 12 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 114

Wątek: zimowy remont rozrządu kilka pytań m62tub44

  1. #51
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mati-e28
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    387
    BMW
    740i 99r. 320d 00r.
    Skąd
    Malbork.pl `s-Hertogenbosch.nl
    xsilver to całkiem inny dźwięk co u mnie ,u mnie jest to samo co w pierwszym filmiku... jakie powinno być ciśnienie oleju ??

    bitek-bitek ja mam wszystkie nowe łańcuchy i napinacze org aso... nie sadze żebym źle coś założył ... osłuc***ąc stetoskopem głowice słychać wyraźnie ze to na 5 cylindrze i wałek ssący albo szklanki bo słychać w okolicy kolektora ssącego przy wydechowym kolektorze na wszystkich cylindrach ten sam dźwięk słychać.. wtryski czyszczone ultradźwiękami wydajność na maszynie sprawdzana niby wszystko ok... ciśnienia sprężania jakie ma takie ma ale równo zimny jak i ciepły.. świece wszystkie w tym samym kolorze wymieniane w styczniu .. na komputerze mam błąd 141 coś z wentylatorem klimy vanosy chodzą, hoc jeszcze nie bardzo się na tym znam, interfejs mam od niedawna...

  2. #52
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    14
    BMW
    BMW E38 M62B44
    Skąd
    Pabianice
    A brałeś pod uwagę ewentualne przesuniecie rozrządu???? Może przy składaniu przeskoczył Ci jakiś ząbek na którymś wałku. Nie wykluczone również że szklanki nie trzymają ciśnienia i przy dodawaniu gazu cichną a po zdjęciu nogi z pedału znowu zaczyna je być słychać.....
    Ostatnio edytowane przez broniu1981 ; 05-04-2011 o 10:49

  3. #53
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    U mnie szklanki na jednej głowicy były totalnie wyj....ne i nie było takich dźwięków nawet przy odpalaniu zimnego silnika, w dodatku strzelony był wałek na wydechu i też tak strasznie silnik nie chodził.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  4. #54
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    142
    BMW
    jakieś tam jest :)
    Skąd
    Warszawa
    koledzy czy to nie jest vanos??? :(

  5. #55
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mati-e28
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    387
    BMW
    740i 99r. 320d 00r.
    Skąd
    Malbork.pl `s-Hertogenbosch.nl
    kto śledzi temat od początku wie co wymieniłem.. brałem pod uwagę ze coś mogło się schrzanić ale ściągałem pokrywy i znaki jak ta lala także chyba polecą czapki z głów (głowice)

  6. #56
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Rafciu
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    523
    BMW
    E38, 740iL, 2000rok
    Skąd
    Góra Kalwaria
    Jeśli mogę Ci coś doradzić to nie ściągaj głowic, bo pójdziesz mocno w koszty. Same uszczelki to ok 500zł, dodaj do tego robotę za głowice ok 600zł (no chyba że masz czym i zrobisz je sam, ale planowanie i tak musisz komuś zlecić), do tego przydałyby się nowe śruby i ponad 1000zł leci.
    Zdejmij jeszcze raz dekiel, ten z okolicy którego najbardziej stuka. Wałek rozrządu ustawiaj krzywkami do góry i naciskaj śrubokrętem płaskim na szklanki. Te które będą miękkie stukają. To najprostsza i najskuteczniejsza diagnoza zużytych hydraulicznych popychaczy.

  7. #57
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mati-e28
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    387
    BMW
    740i 99r. 320d 00r.
    Skąd
    Malbork.pl `s-Hertogenbosch.nl
    Rafciu powiem tak pieniądze to nie wszystko... wg mnie sa trzy drogi albo pompa olejowa albo głowica(zawór) albo panewka... auto stukało podobnie przed wymianą rozrządu jak założyłem nowe części to przestało a raczej sie wyciszyło prawie do zera a teraz sie roz stukało na nowo... szklanki sa wszystkie twarde sprawdzałem to za pierwszym razem i potem z resztą tez... moja myśl jest taka ze może kawałek starej szyny z łańcucha siedzi w szklance i nie pozwala jej się wysunąć blokując kanał olejowy... albo panewka luźna i tłok wali o głowice dlatego słyszę to na górze (stetoskop) ale przecie to nie diesel..moc ma chodzi równo jednak czy zimny czy ciepły stuka tak samo... nawet zmieniłem solenoid w tej głowicy.. jednym słowem już nie wiem sam..


    no i ponawiam pyt odnośnie ciśnienia oleju?
    Ostatnio edytowane przez mati-e28 ; 06-04-2011 o 16:57

  8. #58
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Rafciu
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    523
    BMW
    E38, 740iL, 2000rok
    Skąd
    Góra Kalwaria
    Kawałek szyny nie zawędruje tak daleko w silnik. Nawet jeśli zostanie przepchnięty przez pompe oleju (cudem), to zatrzyma go filtr oleju.
    Panewki stukają dopiero przy wyższych prędkościach obrotowych, poza tym w tych silnikach zatarcie na panewkach to rzadkość. U Ciebie to też nie panewka, bo masz sporawe ciśnienie oleju, więc tym się nie martw. Zaworem raczej też nie, bo ciśnienie sprężania masz równe na wszystkich garkach.

  9. #59
    Początkujący Użytkownik Awatar filipwwa
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    14
    BMW
    740, 325T
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    1
    odgrzeję temat, bo zauważyłem drobny błąd...

    masz źle ustawiony rozrząd, płaszczyzny kwadratów na wałkach wcale nie powinny być równolegle do głowic - od tego zacząłbym temat

    poszukaj w internecie zdjęć narzędzi do ustawiania rozrządu w m60/m62 i dokładnie im się przyjrzyj...

    do tego na 1 stronie w pdfie jest to wyraźnie narysowane
    Ostatnio edytowane przez filipwwa ; 22-09-2011 o 19:23
    tuningowanie wozów

  10. #60
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    "
    Caution!
    This twisting is caused by the position of the cams and is not

    an indication for incorrect timing."


    Uwaga. To skręcenie jest spowodowane przez pozycję wałka i nie jest wyznacznikiem złego ustawienia rozrządu.

    A tak dokładnie ten obrót jest spowodowany przez przekręcenie się wałka (ponieważ na łańcuchcach są luzy po stronie nieobciążonej) wywołane przez nacisk sprężyn zaworowych na krzywki.



    http://i00.i.aliimg.com/photo/v0/256...nment_Tool.jpg
    Ostatnio edytowane przez xsilver ; 23-09-2011 o 07:40

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •