Jest w Białymstoku firma która ściąga nowe podzespoły do takich alternatorów i je naprawia. Ja wymieniałem u nich regulator napięcia i mostek diodowy. Zapłaciłem 900zł rarem z demontarzem alternatora. (www.polstarter.eu)
Jest w Białymstoku firma która ściąga nowe podzespoły do takich alternatorów i je naprawia. Ja wymieniałem u nich regulator napięcia i mostek diodowy. Zapłaciłem 900zł rarem z demontarzem alternatora. (www.polstarter.eu)
W Polsce można kupić oryginał za ok. 1600 zł zregenerowany w BOSCHu -- oczywiście na wymianę. W tej cenie masz nowy mostek + regulator + łożyska + dekiel i pewnie jeszcze kilka rzeczy, wszystko wg technologii producenta. Obudowy są wyczyszczone na glanc, tak samo wirnik.
Numer producenta: 0986041750 (lub ze spacjami: 0 986 041 750)
Można kupić np. w LEJA Sp.j.: http://www.leja.com.pl/inkontrahent....&r=0&rg=0&s=10
Ja dostałem taki pod choinkę :] - w USA kosztował 380$ ze zwrotem starego (tam nazywają to "core return") -- trzeba dać zastaw około 150$. Pewnie da się znaleźć jeszcze ze 30$ taniej... Można sprawdzić na PartsGeek.com.
Moim zdaniem ta inwestycja ma szansę się zwrócić przy odsprzedaży - jeśli kupujący chce za bardzo zbić cenę. Pokazać fakturę i naklejkę na alterku -- wymieniony był na nowy, a nie regenerowany. Wszak co producent to producent
![]()
Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...
Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
G. K. Chesterton