Nie wiem Moi Drodzy jak ten SRL ale mam w swojej E32 na przodzie Bilsteiny,które zrobiły z 75 tyś km i nadal trzymają jak nowe...nie kupiłbym żadnych SRL amorków i tyle...Pozdrawiam.
Nie wiem Moi Drodzy jak ten SRL ale mam w swojej E32 na przodzie Bilsteiny,które zrobiły z 75 tyś km i nadal trzymają jak nowe...nie kupiłbym żadnych SRL amorków i tyle...Pozdrawiam.
Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...
buhahaha mam klocki i tarcze max geara w swojej 750 i jezdze juz 2 lata i jest idealnie, a inni wsadzaja ATE textaty czy inne , płaca 3X tyle co ja i ciagle cos bije itp. A napisałem tak ze jak założysz tani klocek to najwyzej bedzie piszczał i zmienisz je na inne w 15 min, jak wsadzisz badziewiaste amory i po 3 miesiacach znów trzeba rozbebeszac kanape, półke itp to nie jest juz tak rózowo
Ostatnio edytowane przez krzywy191 ; 08-09-2014 o 19:59
Jako że łączniki stabilizatora łatwo wymienic zaryzykowałem kiedyś i dałem SRL, po krótkim czasie miałem już lemfordery ;)
Ostatnio edytowane przez Jakub ; 08-09-2014 o 20:12
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Zgadzam się z krzywy191 w 100 %...mam w swojej E32 tarcze jakiejś dziwnej firmy...nie pamiętam nazwy...które były tańsze o połowę od markowych tarcz i sprawują się idealnie...nic nie piszczy ani nie bije a hamulce żyleta...z amorkami bym nie zaryzykował...za dużo papraniny przy wymianie.Jakub ja tez zaryzykowałem z łącznikami w E38,którą miałem i kupiłem jakieś polskie wzmocnione po 22 zł za szt.Te akurat sprawowały się idealnie a kosztowały grosze.Pozdrawiam.
Ostatnio edytowane przez arturo193 ; 08-09-2014 o 20:17
Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...
Wypowiem się i ja
E34 jezdzilem na wahaczach SRL 3 lata na sportowym zawiasie szerokim laciu i jezdza do dzis i nie maja ani grama luzu
Kupiłem E38 i otworzyła mi się puszka pandory nagle posypały się amory przod tył hamulce i masa innych rzeczy wszystko było jeszcze Ori
Niestety żeby ze wszystkim zmieścić się w budżecie musiałem kupić tańsze zamienniki
Po raz kolejny zaufałem SRL bo mam dostęp do nich ze znizkami .
Na amorach hamulcach nahustałem już 14 tyś i nic sie z nimi nie dzieje
Jak już ktos pisał, zależy na co trafisz w 'kartoniku'.
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
w pierwsze e38 założyłem laczniki febi, wysypane po 8 miesiacach, założyłem 4maxy i jezdzilem 2 lata az sprzedałem auto, w 750 zmieniałem amortyzatory i jeden lacznik sie wysypal, na szybko musiałem cos założyc a na miejkscu nie bylo do e38 to wsadzilem max geara i to od berlingo czy innegi cytroneta, był identyczny 3mm krotszy, kosztował 11zł za sztuke, są sprawne juz rok a smigam na kolach 20' . Amorki szajs, zarowki i inna elektronika to tez badziew te "brendowe" marki, ale łacznik? czy klocki? co w tym skomplikowanego i co moze sie złego stac???? Płacąc wiecej za znane marki masz wieksze prawdopodobieństwo ze cos dobrego kupisz i tylko tyle, kupujac szajs albo trafiles albo nie.
Orientuje się ktoś czy jeżeli mam jakieś zawieszenie nivo to mogę wsadzić te SRL zamiast tamtych bo w jednym zerwał się pierścień trzymający sprężynę a nie chce tego spawać bo mam dziwne przeświadczenie że wystrzeli.
Da się czy się nie da?
bmw e38 740l
wymieniasz pompe wspomagania i sprezyny i mozesz
Co ma pompą wspomagania do amortyzatorów.