14 000 km na nich zrobiłem, mam je na tyle. Nic się nie rozlało ani nie popękało. Jeśli jest to jakikolwiek wyznacznik to na oskp nowe miały po około 70%. Zakładam sam wiec jakbym miał za dwa lata wymieniać to również je założę.
14 000 km na nich zrobiłem, mam je na tyle. Nic się nie rozlało ani nie popękało. Jeśli jest to jakikolwiek wyznacznik to na oskp nowe miały po około 70%. Zakładam sam wiec jakbym miał za dwa lata wymieniać to również je założę.
xxxxxxxxxxx (MOD edit) dysponuję blokadami rozrządu M60, M62, M62TU
Nie wiem Moi Drodzy jak ten SRL ale mam w swojej E32 na przodzie Bilsteiny,które zrobiły z 75 tyś km i nadal trzymają jak nowe...nie kupiłbym żadnych SRL amorków i tyle...Pozdrawiam.
Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...
Jako że łączniki stabilizatora łatwo wymienic zaryzykowałem kiedyś i dałem SRL, po krótkim czasie miałem już lemfordery ;)
Ostatnio edytowane przez Jakub ; 08-09-2014 o 20:12
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Zgadzam się z krzywy191 w 100 %...mam w swojej E32 tarcze jakiejś dziwnej firmy...nie pamiętam nazwy...które były tańsze o połowę od markowych tarcz i sprawują się idealnie...nic nie piszczy ani nie bije a hamulce żyleta...z amorkami bym nie zaryzykował...za dużo papraniny przy wymianie.Jakub ja tez zaryzykowałem z łącznikami w E38,którą miałem i kupiłem jakieś polskie wzmocnione po 22 zł za szt.Te akurat sprawowały się idealnie a kosztowały grosze.Pozdrawiam.
Ostatnio edytowane przez arturo193 ; 08-09-2014 o 20:17
Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...
Wypowiem się i ja
E34 jezdzilem na wahaczach SRL 3 lata na sportowym zawiasie szerokim laciu i jezdza do dzis i nie maja ani grama luzu
Kupiłem E38 i otworzyła mi się puszka pandory nagle posypały się amory przod tył hamulce i masa innych rzeczy wszystko było jeszcze Ori
Niestety żeby ze wszystkim zmieścić się w budżecie musiałem kupić tańsze zamienniki
Po raz kolejny zaufałem SRL bo mam dostęp do nich ze znizkami .
Na amorach hamulcach nahustałem już 14 tyś i nic sie z nimi nie dzieje
Jak już ktos pisał, zależy na co trafisz w 'kartoniku'.
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
w pierwsze e38 założyłem laczniki febi, wysypane po 8 miesiacach, założyłem 4maxy i jezdzilem 2 lata az sprzedałem auto, w 750 zmieniałem amortyzatory i jeden lacznik sie wysypal, na szybko musiałem cos założyc a na miejkscu nie bylo do e38 to wsadzilem max geara i to od berlingo czy innegi cytroneta, był identyczny 3mm krotszy, kosztował 11zł za sztuke, są sprawne juz rok a smigam na kolach 20' . Amorki szajs, zarowki i inna elektronika to tez badziew te "brendowe" marki, ale łacznik? czy klocki? co w tym skomplikowanego i co moze sie złego stac???? Płacąc wiecej za znane marki masz wieksze prawdopodobieństwo ze cos dobrego kupisz i tylko tyle, kupujac szajs albo trafiles albo nie.
Orientuje się ktoś czy jeżeli mam jakieś zawieszenie nivo to mogę wsadzić te SRL zamiast tamtych bo w jednym zerwał się pierścień trzymający sprężynę a nie chce tego spawać bo mam dziwne przeświadczenie że wystrzeli.
Da się czy się nie da?
bmw e38 740l
wymieniasz pompe wspomagania i sprezyny i mozesz
Co ma pompą wspomagania do amortyzatorów.