odgrzeje kotleta :) moze ktos kto montowal te amorki sie wypowie jak z trwaloscia?? bo tez musze wymienic, a cena jest kuszaca :)
odgrzeje kotleta :) moze ktos kto montowal te amorki sie wypowie jak z trwaloscia?? bo tez musze wymienic, a cena jest kuszaca :)
z tym amorami to jest tak jak z reszta dziwnych czesci z dziwnymi nazwami
4 max,kager,JC,SRL to tylko pakowacze i marki stworzone dla innych firm .Np 4 max to marka Inter Cars,kager to Fota ,a SRL to marka stworzona przez Polcar czyli kolejnego dystrybutora czesci .
W srodku mozna trafic na odrzut z tasmy np sachs,a mozna trafic na totalne badziewie,nigdy nie wiadomo.
Osobiscie kupowalem kilka chlodnic Kagera i zawsze trafilem w srodku BEHR-a,a przy skraplaczach klimy w srodku była wloska Ava ,4 maxa mam w drugim aucie podpore wału i precla i jezdze,a lekko nie ma
Za ta cene bym wziął,nawet jakbym mial za dwa lata zmienic na to samo
Ostatnio edytowane przez kat ; 03-09-2014 o 09:03
ja mogę je polecić 3 lata jeździłem na SLR i dalej na nich jeździ aktualny e38
Panowie wiecie co teraz produkuje SRL do e38 na tył GÓWNO dwa miesiące temu kupiłem je na tył ...Rozleciały sie przy MONTAŻU !!!!
Tależ na którym wspiera sie spreżyna nie jest spawany do lagi tylko ruchomy zabespieczony od dołu pierścieniem (segerem) !!!!
Gdy zakładałem spreżyne piersścień puscił i spreżyna poszła na dół z całym talerzem (wkurwiłem sie na max)
Odesłałem je do reklamacji ale na szczeście uznali ....
(Kupiłem na allegro na zdieciu talerz był spawany)
kup ALKO, założyłem do e46 cabrio i spełniają swoją funkcję ; )
Jeżeli miałbym ogolić się na łyso, nosić na szyi złoty łańcuch i „prać” ludzi kijem bejsbolowym, tylko po to, aby prowadzić na co dzień BMW E 38, robię to od razu.
Ja założyłem SLR Na przód i na tył na początku zeszłego roku i póki co jest ok (nie jeżdzę za dużo ale za to drogi w LBN jak ser szwajcarski :D )
jakis czas temu sprzedałem koledze z forum amorki SRL. Z tego co pamietam po niecalym roku juz wylaly, co prawda jezdzily na glebie, wiec pewnie to tez im nieco pomoglo. Gwarancje SRL bardzo rzadko uznaje, tlumaczac sie dziurami, zlym doborem sprezyn itd...Ogolnie jak ktos sam sobie to zmienia, to warto nawet co 1-2 lata wymieniac na nowki, ew rzadko jezdzi i po dobrych drogach, ale jesli mialbym komus placic za wymiane, wolalbym kupic cos lepszego.
takiego slr'a czy max geara moge założyć klocki czy tarcze ale amorki, sonde, przepływke itp gdzie ma byc konkretna wartośc i dokładność nigdy nie załoze, a przerabiałem juz to dawno, kiedys założyłem cały zawias max geara na przod do starej 730, po 6 miesiacach wszystko, doslownie wszystko było rozsypane, a tak zgniło ze nawet koncowek od drążka nie moglem odkrecic,
tarcze i klocki buuuhaha
Jeżeli miałbym ogolić się na łyso, nosić na szyi złoty łańcuch i „prać” ludzi kijem bejsbolowym, tylko po to, aby prowadzić na co dzień BMW E 38, robię to od razu.
14 000 km na nich zrobiłem, mam je na tyle. Nic się nie rozlało ani nie popękało. Jeśli jest to jakikolwiek wyznacznik to na oskp nowe miały po około 70%. Zakładam sam wiec jakbym miał za dwa lata wymieniać to również je założę.
xxxxxxxxxxx (MOD edit) dysponuję blokadami rozrządu M60, M62, M62TU