moim skromnym zdaniem o cenie E32 z M30, jak w przypadku każdego starego auta, nie decyduje stan silnika tylko stan blacharki ;-)
remont głowicy to niewielki koszt w porównaniu do remontu blacharskiego :-) Mnie sama blacharka z lakierem przy renowacji głupiej Łady kosztowała 8 tys zł... efekt możesz zobaczyć poniżej:
myślę że można za tą kwotę spokojnie zrobić generalkę M30 na oryginalnych cześciach, natomiast generalka blacharska E32 to pewnie z 2x taka kasa...
ja za swoją E32 M30B30 z II-gen dałem prawie 6000zł, już dołożyłem ponad 5kzł i nie żałuję :-) i za 1000zł nie oddam :D ale budę mam zdrową...
co do niszczenia silnika - jeśli instalacja jest dobrze wyregulowana, skład mieszanki odpowiedni to nie ma mowy o takim czymś - co do zmulenia - postaram się jutro wrzucić filmik jak przyśpiesza moje auto na gazie - sam ocenisz. Uważam że 0-100 na LPG łeb w łeb z E46 320d kombi (150KM) to wynik akceptowalny...





Odpowiedz z cytatem