już bez przesady z tą II-generacją, auto jest lekko zmulone, owszem, ale jak ktoś to z głową wyreguluje to da się jeździć i wcale znów nie tak wolno...
już bez przesady z tą II-generacją, auto jest lekko zmulone, owszem, ale jak ktoś to z głową wyreguluje to da się jeździć i wcale znów nie tak wolno...
'59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0
Tak masz racje naszczęście w moim mieście jest Dwóch dobrych mechaników z Czego Jeden jest bardzo tani ma komputer i fachowych pracowników z moją bemą kiedyś sie porobiło że myślałem że tam cuda sie porobiły a on zrobił i bardzo tanio. Myślę że cena za Dobrą instalację wraz z montarzem nie powinna przekroczyć napewno 2 tyś. O ile zostanie twoja butla i wielozawór
Musisz poprostu popytać kto jest dobry zna sie i jest nie drogi i samochód doprowadzić do ładu. Może i da sie jeździć na 2 gen ale ja bym takiego samochodu nie chciał. nie kupił bym jesli nawet był by piękny chyba że by miał dobre wyposażenie to dał bym z 1000zł tak jak mój kolega kupił indywiduala w longu za 800zł z gazem zwykłym silnik tak wyniszczony że to chyba nawet nie paliło ale były skury na elektryce roletka telefon i wiele bajerów wyciągnąl co lepsze i samochód poszedł na złom.
Co do mechaników ustalaj wszystko z góry spytaj sie czy ci to zrobi i dokladnie za ile jesli zobaczysz inną E32 warto gościa zatrzymać i znim pogadać o siudemce i gdzie to naprawia jaki warsztat poleca. U mnie w mieście są tak na prawde 3 E32 może ze 3 gdzieś po bunkrowane bo bardzo rzadko je widze wszystko załatwiam na własną ręke
Ostatnio edytowane przez ManiacDrifting ; 26-12-2010 o 20:08