Zaraz jadę do rodzinki i sprawdzę co się będzie po drodze działo.Tak jak pisałem wcześniej u mnie jest minimalny spadek-ledwo zauważalny ale jest.Zobaczymy, najwyżej w pon oddam alternator znajomemu do przeglądnięcia.
Zaraz jadę do rodzinki i sprawdzę co się będzie po drodze działo.Tak jak pisałem wcześniej u mnie jest minimalny spadek-ledwo zauważalny ale jest.Zobaczymy, najwyżej w pon oddam alternator znajomemu do przeglądnięcia.
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Jeśli masz alternator BOSCH ,to wymiana ,albo skontrolowanie regulatora napięcia to 10 min ,jesli Valeo ,to więcej roboty :)
Sprawdziłem, alternator Valeo.Teraz jechałem cały czas z miernikiem to było ok(jak miałem wszystko na max razem z klimą ,nawiew, podgrzewanie foteli, ogrzewanie szyby itp to był chwilowy spadek).Co miałeś na myśli że z Valeo będzie więcej roboty??
Ostatnio edytowane przez Jakub ; 25-12-2010 o 14:37
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Bo w alternatorze BOSCHa ,regulator trzyma sie na dwóch śrubkach i wymiana jego jest bardzo prosta ,bez wyciagania alternatora.
Ja w mojej e 36 mam alternator Valeo :( i żeby wymienic regulator musiałem ten alternator wyciagnąć i regulator do Valeo był droższy.
Rozumiem.Mi to w sumie obojętne bo i tak kumpel mi to będzie robił ale szkoda że jest droższy ;). Pewnie przy okazji będę miał nowe szczotki itp. Póki co nie ma tragedii :)
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)