A to ja też właśnie musiałem się naszlifować. Ale można je ładnie dopasować, wyglądają niczym oryginał :)
A to ja też właśnie musiałem się naszlifować. Ale można je ładnie dopasować, wyglądają niczym oryginał :)
Masz moją fotorelację z montażu jak wcisnąć duże ringi w te małe oczka poliftowej 7er :P
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
czekam na jakieś fotki bo wydaje mi sie że te diodki będzie widać.... pozatym CCFLe już są zbyt mocne a te smd są jeszcze mocniejsze ..? Homologacji na dzienne i tak nie mają pewnie więc lipa
No nie mają, jedyna szansa to poligrafia i jakiś naklejany hologram ale ten trik i tak nie przejdzie jeżeli ktoś nie napisze do nich sterowania.
1. Według przepisów światła dzienne muszą się zapalać automatycznie (oczywiście z możliwością ręcznego wyłączenia ich całkowicie)
2. Muszą się automatycznie wyłączać po włączeniu świateł postojowych lub mijania (nie mogą się palić równocześnie z jakimikolwiek innymi światłami)
W nowych BMW po włączeniu innych świateł ringi świecą mniej więcej 40-50% mocy i takie coś trzeba wykombinować wtedy będzie możliwe załatwienie sobie "homologacji" ;)
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
Najlepszy właśnie byłby układ, który stabilizowałby pracę ledów (żeby nie mrygały) i pozwalał je włączyć np same, lub jako pozycje, a po włączeniu świateł mijania, żeby przygasły o ok 50%.
Daj zdjęcie z bliska z daleka każdy wie jak świecą :) widzę trochę kombinowana ta 7er
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
halogeny od benzyniaka, przedliftowe nerki i brak pdc????? chyba byly standardem w 740d z bliska nie widac diud tylko ciągłe światło , no chyba że sie upszesz i głowę dasz koło samego klosza , ale wątpię ze wytrzymasz kilka sekund patrząc sie na ringi wala po oczach strasznie :) zaraz ide na parking to cykne pare fotosów
Ostatnio edytowane przez tuczi77 ; 08-01-2011 o 21:36 Powód: Nie rób OT odnośnie auta Kopi'ego tylko dyskutuj odnośnie ringów SMD
codziennie rano budzę się piękniejszy, ale dzisiaj to już przesadziłem :P
Uploaded with ImageShack.us
A tak wygladaja u mnie .
a mógłby ktoś wrzucić fotkę podłączenia? :D
zakupiłem sobie takie SMD, ładnie zamontowałem dzięki fotorelacji Cobossa, ale mam problemy z podłączeniem
znalazłem filmik jak podłączają do e46 i mały opis na forum 3er ale jak wiemy e46 ciut się różni od naszych skarbów
więc mam takie pytania:
żółty przewód mogę podłączyć pod + np w lampce wewnątrz, żeby się zapalały po otwarciu auta, ale dokładnie pod co podłączyć ten biały, tak żeby się zapalały po odpaleniu auta? podobno pod + gdzieś w jakiejś wiązce, ale w której i jak ją znaleźć?
czy jak w czasie jazdy np zapalę światło wewnątrz i wyłączę, to sygnał po tym żółtym nie wyłączy mi ringów?
te kable zasilające (grube) mogę podłączyć pod te dwa bolce których używa sie do awaryjnego rozruchu czy szukać jakiegoś innego miejsca? bo boję się czy w razie co, nie spalą mi się ringi....
prosiłbym o wytłumaczenie dla zwykłego śmiertelnika, bo elektrykiem nie jestem, a boję się coś popsuć
z góry dzięki za pomoc
było e38 730d 1999r, e38 750i 2000r, e53 4.4i 2001r, e46 330Ci 2001r