Przepraszam że odświerzam po 3 dniach ale faktycznie, kable do M70 tyle kosztują, mi nawet w ASO zawołali 2816 zł za kable WN jak chciałem wymieniać je w swojej 750tce.
pozdrawiam
Przepraszam że odświerzam po 3 dniach ale faktycznie, kable do M70 tyle kosztują, mi nawet w ASO zawołali 2816 zł za kable WN jak chciałem wymieniać je w swojej 750tce.
pozdrawiam
ja jak coś mówie to mówie dobrze.
albo zrobić kable na zamówienie....
'59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0
Jarek wspomniał o zmianie kołnierza skrzyni biegów da sie zdemontować jedynie kołnierz skrzyni i zalożyć inny pasujący do danego silnika?
to było by piękne teoretycznie można było by założyć np manual Z 3.0 R6 Do pierwotnego Automata 5.0 V12 pomijając wytrzymałość itp. zobacze jak ta skrzynia wygląda czy ma to zdejmowalny kołnierz
_________________________________
Widać były też 4HP22 w 5.0 http://allegro.pl/bmw-e32-e-32-e-32-...345139965.html
Sprzedawca skoro sprzedaje części to jest rozgarnięty i wie z jakiego silnika ma skrzynie a tabliczka mówi sama za siebie
Ostatnio edytowane przez xsilver ; 26-12-2010 o 14:01
no wlasnie pomyliło mi sie i napisałem drugi. aha czyli mowa o automatach tylko ok to juz wiem:victory:
Nie da sie Jarku sporo rzeczy się da.......
Znajomek w E-30 wziął kołnierz z rozwaloego 5HP30 i dospawał do skrzyni z M20B25 i to współpracuje bezawaryjnie z M60B30 :))))))