Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 43

Wątek: Zmiana V12 na R6

  1. #21
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    To ja wam napiszę taką konfigurację:
    - elektronika stag 300 (może być do silnika 6cyl a nawet 4cyl)
    - 2x scorpion gt
    - wtryski - do wyboru -12x hana h2000 od biedy magicjet
    - butla (najlepiej wielozawór super i koniecznie miedz fi8 )
    - jakieś węże, trójniki, opaski itp itd

    Jeżeli robocizna we własnym zakresie to nie wychodzi wcale kosmicznie drogo. Gorzej jest ze szczegółami - np. do nawiercenia kolektorów pasuje je ściągnąć - jezeli uszczelki nie były wymieniane niedawno to wypada je zmienić...


    Jeżeli to ma być samochód weekendowy to ja bym nie myślał o takiej dewastacji jak swap 3.0 i o gazie.
    Ostatnio edytowane przez xsilver ; 18-12-2010 o 20:18

  2. #22
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    jesli swap to napewno nie na 3,0 no chyba ze mowimy o jakiejs dobrej v8 ale to znow wiecej dziwienia
    tak jesli juz to mialo by byc auto tylko na weekend i to pewnei nie kazdy typowa zabawka ktora wiecej by cieszyla oko niz jezdzila dlatego dam sobie spokoj i popracuej nad tym v12
    ale to wszystko gdy auto bedzie juz na placu i gaz daruje sobie

  3. #23
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Cytat Zamieszczone przez koNik_N Zobacz posta
    myślę tez o turbo do R6
    Na taką operację potrzebujesz więcej gotówki niż na dwie instalki do V12.Za tą kasę możesz założyć sekwencje do m70 (skoro mówisz ze masz za 5tys zl) i założyć manuala 6gang :) E32 750 manual to by było coś ;)

  4. #24
    Vip Vip Awatar PawelM.
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    844
    BMW
    ex E32 750iL 1988r.
    Skąd
    Marki
    Blog
    15
    ktoś jakiś czas temu mówił, że ma komplet do swapa na manual do 750 i ciekaw jestem kto to był bo chciałbym się rozejrzeć trochę w tym temacie :)
    ...And on the 7th day God created the... 7er...

  5. #25
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,295
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    To był Dżuda. A właściwie silnik i skrzynię miał jego kolega.

  6. #26
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    Do 5.0 same kable w. napiecia kosztują 2500 uszczelki pod kolektory oryginaly około 2 tyś.
    Co do longów to nie rób z nikogo glupiego i nie zaczynaj Nie wiesz o co chodzi nie mówie ze mało która jest krótka. Ale dziś mój kolega bedzie miał coś ciekawego do powiedzenia albo jutro...
    Sekwencja coś była by tania skoro do mojej płaciłem 6 tyś 3 lata temu a mam R6 5.0 manual nie wiem po co to jest mulny duzo palący i drogi w utrzymaniu silnik lepiej idzie 4.0 V8 ja bym kupił jak nie drogo jak silnik chodzi zobaczyc czy bedzie działal jako tako i jeździć a rozleci sie to wywieść go na złom niech go zwarzą ile jest warty... i założyć 3.5 kosmosu z przekładką nie ma 3.5 jednak lepiej według mnie z automatem chodzi ale wiecej przerubek by było z manualem prostrza sprawa jesli chodzi o elektryke ale mechanicznie tez trzeba przerabiac to co by nie trzeba było przerabiac pod automat wajche biegów pedały itp.

  7. #27
    Zaawansowany Użytkownik Awatar koNik_N
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    572
    BMW
    1989 E32 750i, 1974 E3 2500, 1976 E12 535i
    Skąd
    KRK
    Cytat Zamieszczone przez Dzuda Zobacz posta
    Na taką operację potrzebujesz więcej gotówki niż na dwie instalki do V12.Za tą kasę możesz założyć sekwencje do m70 (skoro mówisz ze masz za 5tys zl) i założyć manuala 6gang :) E32 750 manual to by było coś ;)
    bez przesady :-) delikatne turbo wyrobi z oryginalnym kompem i wtryskami, nie mówie tu o jakimś hardcore- niewiadomoczym ;-)
    '59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0

  8. #28
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    kaczy zostaw już temat longa jeśli chodzi o przekładkę to mama wszystkie części potrzebne do tego wiec spokojna głowa
    trochę mechanikuję i tez bym dal rade to wszystko ogarnąć
    ale co do sekwencji do v12 to wez nie gadaj z eto jest tania sprawa
    jak zakładać to jakąś dobra a nie byle co
    ale już nie ma o czym gadać plan upadł
    ten long co miałem kupić już nie jest dostępny
    kaczy a tak propo ten właśnie był orginalnie iLa :D
    jak chcesz to pokaże ci vin

    i nie wiem co to za kable WS za 2500 :D
    Ostatnio edytowane przez jarek88 ; 22-12-2010 o 08:58

  9. #29
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    Oryginalne.... a nie zamiennik ja wlasnie nie mówie że sekwencja jest tania do Tego silnika Skoro ja zapłaciłem 6 tyś no teraz około 3500zł myśle do mojego silnika to do M70 napewno wychodzi drożej. Longi jarku też zostawmy w spokoju

  10. #30
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    hmm aż jutro to sprawdzę ile za te kable bo wierzyć mi się nie chce
    Ostatnio edytowane przez jarek88 ; 22-12-2010 o 08:59

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •