kable idą od czujnika do..??moje moga faktycznie byc juz kiepskie:/a na czym polega naprawa sterownika absu?
kable idą od czujnika do..??moje moga faktycznie byc juz kiepskie:/a na czym polega naprawa sterownika absu?
Pozdr.
Greg38
UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!
http://7er.pl
http://bmw.n-sacz.pl
http://bmw-diag.pl
http://obd-can.pl
http://auto-diag.de
napsiałem tak bez sensu:/ masz moze jakis manual albo takąpomoc jak poprzednio mi podesłałes?? elektryka nie jest mi obca ale dobrz wiedziec co igdzie trzeba sprawdzic,z góry dzieuje za pomoc
wiec tak dzisiaj doszedł kolejy objaw. a mianowicei podczas hamowania na suchej drodze włacza sie abs tzn. działa tak jakby czuł uslizg na kołach :( sprawdziłem płyn hamulcowy i poziom jest ok:/ zaczynam miec dosć tego auta:( w którym miejscu znajduje sie sterownik abs w kabinie??gdzies w okolicy light modułu??
Ostatnio edytowane przez misiosl ; 25-12-2010 o 17:55
ludzie mi sie wydaje ze trzeba wymienic klocki i po klopocie
wez zmostkuj przewody z czujnika i problem z glowy
moje bmw e38
hmmmm...wymienic klocki?zmostkowac przewody od czujnika?? którego czujnika??
sterownik powinien być pod schowkiem ....pierwszy od lewej wpięty pionowo...w metalowej obudowie takiej jak dme..bedzie opisany
mam pytanie...szukam juz sterownika nma wszelki wypadek zeby dłuzej nie czekać jesli wyjdzei ze to on jest uszkodzony..który mam zamówic? http://bmwfans.info/parts/catalog/E3..._unit_support/ ?? jest abs i abs/asc+ t a ja mam abs i asc:/ i kurcze nie bardzo wiem.
a nie szkoda Ci pieniędzy na ten sterownik.....ja bym napewno poszukał przyczyny i nie podejrzewam że to sterownik....no chyba że ten na pompie abs ,jeżeli tam jest, bo niektóre modele nie mają tam sterownika tylko elektrozawory
Nie lepiej podjechać do kogoś bardziej kumatego niż szukać po omacku i wymieniać wszystko? Już chociażby ludzie, którzy mają warsztat i zajmują się rozbiórką samochodów mają tę przewagę, że mają używane części na podmiankę.
Możliwe, że w ostatecznym rozrachunku wyjdzie to taniej.
Wczoraj grzebałem przy E39. Błędy obu tylnych czujników. Po skasowaniu jedynie prawego. Po wymianie prawego czujnika okazało się, że nie ma odczytów z lewego tylnego koła. Okazało się, że "koronki" magnetyczne na łożyska straciły swoje właściwości(wiele nie trzeba, wystarczy młotkiem wkładać łożysko, zamiast prasą).
Po wymianie dwóch łożysk wróciło wszystko do normy.
Dlatego uważam, że nie warto błądzić po omacku jak nie ma się części i fejsu.
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms