Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Wątek: bardzo nierowna praca...m62b44

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    372
    BMW
    740iA, e30 344i, 126p
    Skąd
    Pruszkow
    No wlasnie z tym podlaczeniem jest problem, gdyz sie nie komunikuje :(
    swiece sa ok, nowe, cewki 7 nowych, wszystkie daja iskre tylko lewa strona nie lapie.
    http://w900.wrzuta.pl/film/8tOhHe35rcR/e334
    na filmiku mniej wiecej slychac jak pracuje, po dodaniu gazu strzal i przy odpinaniu z lewej nie reaguje a z prawej reaguje, ale jest to chyba wina zalewania lewej strony przez paliwo....tylkpo czemu?

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    184
    BMW
    BMW E38 740i M62B44
    Skąd
    Warszawa
    Witam
    mialem podobnie
    1. Wyminilem pompe paliwa to na 100% jej wina ( ma za male cisnienie)
    2. podlacz pod kompa i skasuj adaptacje
    3. jak masz gaz to przestan na nim jezdzic dopuki doputy nie pojedziesz do gazownika na ponowna synhronizacje
    Kiedy ogarnia Cię ochota do pracy, usiądź i poczekaj aż Ci przejdzie...

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    372
    BMW
    740iA, e30 344i, 126p
    Skąd
    Pruszkow
    Bardzo dziekuje za ta podpowiedz! Po wymianie pompy jest duzo lepiej, tzn uspokoila sie jej praca (nie strzela strasznie w wydech i w miare rowno pracuje), ale....jest male ale. Jeszcz ma takie pukanie w wydech i dyga sobie troche... Podejrzewalem czujnik polozenia wlaka rozrzadu, moj mechanik zamowil nowy chyba firmy Meyle i zadzialo sie cos dziwnego... Na czujniku starym, nie reaguje na odpiecie i podpiecie, natomiast na nowym, reaguje (zmieniaja sie obroty) ale nie da sie uruchomic z podpietym czujnikiem!!!! Jak sie go odepnie, odpali i podczas pracy jak sie podpina, to jest reakcja ze na chwile podnosi minimalnie obroty.... i tyle. Ze dwa razy po odpieciu zgasla.... Oczywiscie po podpieciu bledy zostaly skasowane. Ale jeszcze co dziwniejsze, jak go podpinalem pod kompa po wymianie pompy (jak juz wspomnialem byla duza poprawa) wyskoczyly bledy:
    6 - zestaw wskaznikow
    98 uruchomienie, zawor odpowietrzenia zbiornika
    139 uruchomienie chlodzenie map
    167 uruchomienie, przekaznik elektrycznej pompy paliwa
    18 czujnik tlenu przed katalizatorem, bank 2
    Pojezdzilem dwa dni i wrocilem na czujnik, przed wym,iana pokazal takie bledy:
    35 (nie moge rozczytac na zdjeciu z tel)
    62 przerwa w zaplonie na kilku cylindrach
    54 wykrycie przerwy w zaplonie cyl 5
    55 j.w. cyl 6
    57 j.w. cyl 8
    123 czujnik temp, plyn chlodzacy silnik
    112 sygnal, czujnik pozycji walu rozrzadu
    Po wykasowaniu tych bledow i podpieciu nowego czujnika (ale uruchamia z odpietym czujnikiem) pokazuje:
    98 uruchomienie, zawor odpowietrzenia zbiornika
    139 uruchomienie chlodzenie map
    167 uruchomienie, przekaznik elektrycznej pompy paliwa
    Nie bardzo rozumiem zachowania silnika po podpieciu nowego czujnika..... Aha, mialem wrazenie, ze po podpieciu czujnika i bujnieciem obrotami praca niewiele sie zmienila (tzn dalej mial minimalne drgania)
    Macie pomysly?

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    184
    BMW
    BMW E38 740i M62B44
    Skąd
    Warszawa
    Witam
    gdzies kiedys czytalem ze to wina termostatu...... ale glowny nie dam poszukaj na forum gdzies bylo - ze jak sie rozjezdza cool map to jakos nie pracuje na wszystkie gary.....
    pytanie : jak nacisniesz gwaltownie pedal gazu to reakcja jest od razu czy po 1 sekuundzie'??
    Kiedy ogarnia Cię ochota do pracy, usiądź i poczekaj aż Ci przejdzie...

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    372
    BMW
    740iA, e30 344i, 126p
    Skąd
    Pruszkow
    Chyba z takim lekkim przyduszeniem (ale mowie tu z wolnych obrotowna luzie) bo przy jezdzie wystrzela odrazu (przynajmniej nie czuc chwili wachania) Ale dzieki, sprawdze ten trop :)

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik Awatar krzysparco
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    545
    BMW
    W211 e270cdi było e34 520, e39 525tds, 740 e38
    Skąd
    SANOK
    moze byc regulator cisnienia paliwa tez tak mailem w moim m60 zalewalo prawa strone bo reg. nie trzymal paliwa i dawal dawke pelna taka jak pompa podala na gazie super chodzilo po wymainie zero telapania na PB ;)

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    372
    BMW
    740iA, e30 344i, 126p
    Skąd
    Pruszkow
    Dzieki mik231 za ten trop z termostatem, po wyianie praktycznie sie uspokoilo wszystko, ale jest jeszcze maly problem ktory nie wystepuje caly czas. Mianowiciejeszcze czasem czuje przy delikatnym przyspieszaniu (z tzw elastycznosci np 6 bieg i 80km/h) czasem czuje jakby takie pukniecie (jakby zaplon wypadl na pol sekundy). Do tego nie wiem czy to wiazac z tym, ale przesuwa mi sie odcinka.... raz jest na 6500, czasem 7500 a czsem powyzej tych wartosci (chyba jest bo nie chce jej wyzej krecic) i mam dziwne wraenie jakby tyci lepiej chodzila.... Do tego jeszcze mam (to wystepuje caly czas) takie jakby cykanie z lewj strony silnika ale tylko jak samochod jest pod obciazeniem (czyli przy przyspieszaniu) ale tylko przy nizszych predkosciach obrotowych (czyli znow przyspieszanie np 6 bieg z 80km/h). Na wolnych nic nie cyka, przy minialnie wcisnietym gazie i przyspieszaniu nie cyka, jak wcisne do dechy z malej predkosci na wysokim biegu....cyka. Przy normalnym 1,2,3,4,5,6 przyspieszaniu nie slysze nic... :( Tak poza tym silnik chodzi idealnie (no moze ma minimalne drgania na wolnych). Czy myslicie ze czujnuk walka moze miec cos wspolnego z ta odcinka? Pytam bo dwa razy mi wyskoczyl blad tego czujnika (ale tylko 2 razy na 10 podpiec). Zreszta juz wyzej opisywalem perypetie z tym czujnikiem i wogole nie rozumiem zachowania samochodu... Macie jakies pomysly?

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    511
    BMW
    e38 735
    Skąd
    boleslawiec
    witam, podepne sie pod temat gdyz mam bardzo podobny problem. auto e38 735 m62 manual : na benzynie chodzi nie rowno , faluja obroty, chodzi jakby nie pracowaly 2 lub wiecej cylindrow a przy wyzszych obrotach powyzej 3tys pracuje jakby ok, spalanie mega, czasem zalapie i ma moc i wszystko a chwile pozniej znowu padaka jakby odlaczyl czesc cylindrow. swiece nowe najpierw ngk potem beru, wszystkie nowe cewki 8szt, odma byla wymieniana,nowy czujnik polozenia walka rozrzadu,nowy przeplywomierz powietrza, z komputerem benzynowym nie mozna sie skomunikowac tez nie wiadomo dlaczego, elektronik sprawdzal komputer benz i nie bylo zimnych lutow ani nic podobnego. pompa paliwowa ani zawor cisnienia mi nie pasuje bo objawy identyczne na lpg. jakies sugestie ?

  9. #19
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Koledzy, mam kompilację Waszych problemów...
    Opisane np. tu http://7er.pl/showthread.php/17717-k...z-t%C5%82umika..

    Więc śledzę każdy temat o takich objawach.
    Nein! Mein Schnitzel!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •