-
Zaawansowany Użytkownik
Oczywista i rzeczowo ujęta kwestia oleju syntetycznego w artykule do ktorego podal link kolega.
Osobiscie uwazam ze olej mineralny to przezytek.Ale jesli chodzi o polsyntetyk to z powodzeniem mozna go stosowac gdyby nie jeden fakt.A mianowicie to co musi zniesc silnik przy uruchomieniu po dlugim postoju typu poranna odpałka na -20C.To jest powod dla ktorego przedewszystkim zmienilem olej na syntetyczny by go chronic.Kiedys miałem Forda Granade z silnikem V6 i pojazd ten mial w kokpicie wskaznik cisnienia oleju co pozwalalo mi na bierzacą obserwację .Uwierzczie mi ze roznica przy zastosowaniu syntetyku jest ogromna w sensie pozytywnym.
Co do tematu zalozonego przezemnie,zauwazylem ze jesli przed poranna odpalka przelacze kluczyk na zaplon ale nie uruchamiajac silnika odczekam z 30 sek. i dopiero odpalam silnik uruchamia sie momentalnie.Takze problem u mnie tkwi gdzieindziej.I nie ma to zwiazku z olejem,raczej byl to zbieg okolicznosci. .Uszczelki mam faktycznie do wymiany ale generalnie i w obecnym stanie straty oleju sa tak male ze od wymiany do wymiany oleju nie musze go uzupelniac.Myslalem ze to problem z olejem ktory osadza sie w zbyt duzej ilosci na ktorejs ze swiec ale teraz zastanawiam sie czy to jednak pompa paliwa nie robi sie słaba sądzac po spostrzezeniu powyzszym.Filtr paliwa wymienilem ale nic to niezmienilo.
Ostatnio edytowane przez Megablast73 ; 11-12-2010 o 08:53
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum