Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: [ elektryka] Szaleje licznik podczas normalnej jazdy !

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    95
    BMW
    730iA e38
    Skąd
    wrzesnia

    [ elektryka] Szaleje licznik podczas normalnej jazdy !

    Witam jestem tu świeży imie Marcin (point6). Mam problem z szalejącym licznikiem podczas normalnej jazdy moim E38-1995 automat 3L V8(w gazie). Otóż zchowuje się to tak: wskazuwka od prędkości skacze od 80 do 140 km/h od bęzyny różnie od obrotów też wszystkie kontrolki gasną, temp i ekonomizer od 0 i się zamykają, a po jakimś czasie wraca do normy wszystko i dalej sune sobie bez problemów. O co z tym chodzi? Nie znam się za bardzo jest to moje pierwsze e38. proszę o rady, dziękuje, pozdro

  2. #2
    Vip Vip Awatar Pablo_gl
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,602
    BMW
    E65 740d, E38 740i
    Skąd
    Gliwice

    Re: Szaleje licznik podczas normalnej jazdy !

    Cytat Zamieszczone przez point6
    Witam jestem tu świeży imię Marcin (point6). Mam problem z szalejącym licznikiem podczas normalnej jazdy moim E38-1995 automat 3L V8(w gazie). Otóż zachowuje się to tak: wskazówka od prędkości skacze od 80 do 140 km/h od benzyny różnie od obrotów też wszystkie kontrolki gasną, temp i ekonomizer od 0 i się zamykają, a po jakimś czasie wraca do normy wszystko i dalej sune sobie bez problemów. O co z tym chodzi? Nie znam się za bardzo jest to moje pierwsze e38. proszę o rady, dziękuje, pozdro
    ...

    Kolego zapraszam do działu: Przedstaw się... a co do licznika to już specjalista jakiś musi się nim zająć bo masz dziwne objawy strasznie... na wszelki wypadek zacznij już szukać zamiennika...
    Dreams from Dreams - 7er...

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    233
    BMW
    e38, M62B44TU, 2000r
    Skąd
    Aachen

    Re: Szaleje licznik podczas normalnej jazdy !

    Cytat Zamieszczone przez point6