-
Zaawansowany Użytkownik
Witam ... Zrobiłem wszystko zgodnie z literą poradnika w mojej byłej 740iL tj. najpierw wyciągnąłem sondy i przylutowałem co należy a następnie pojechałem do tłumikarza na wyciecie katów. Zamiast dużych katów kazałem wspawać puszke w ksztalcie katalizatora przedkolektorowego który również wybebeszyłem. Auto odzyskało moc i nie miałem żadnych poblemów z eksploatacją a nawet miałem wrażenie, że dodałem mu kilku koników. Niestety z bólem serca sprzedałem swoją lalkę i przesiadłem się na CL500 w215. Z tego co widziałem jego układ i rozmieszczenie sond względem katalizatorów jest podobne w zwiazku z tym chciałbym się dowiedzieć czy patent na sondy jaki tutaj zamieszczono bedzie również spełniał swoją rolę w Mercedesie ?
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum