U mnie wszytko jest w najlepszym porządku. Gdybym tego nie przetestował, to bym nie polecał:)
Pozdrawiam
U mnie wszytko jest w najlepszym porządku. Gdybym tego nie przetestował, to bym nie polecał:)
Pozdrawiam
monster_pl
To bardzo się cieszę w tygodniu i ja na stół operacyjny postawie moja beti i zaraz zdam relacje co i jak:)
katy wywalone i nie wstawiłem tych oporników na razie jest wszystko oki.
Ostatnio edytowane przez przemo9999 ; 18-04-2011 o 12:50
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców.
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
Witam ... Zrobiłem wszystko zgodnie z literą poradnika w mojej byłej 740iL tj. najpierw wyciągnąłem sondy i przylutowałem co należy a następnie pojechałem do tłumikarza na wyciecie katów. Zamiast dużych katów kazałem wspawać puszke w ksztalcie katalizatora przedkolektorowego który również wybebeszyłem. Auto odzyskało moc i nie miałem żadnych poblemów z eksploatacją a nawet miałem wrażenie, że dodałem mu kilku koników. Niestety z bólem serca sprzedałem swoją lalkę i przesiadłem się na CL500 w215. Z tego co widziałem jego układ i rozmieszczenie sond względem katalizatorów jest podobne w zwiazku z tym chciałbym się dowiedzieć czy patent na sondy jaki tutaj zamieszczono bedzie również spełniał swoją rolę w Mercedesie ?
Być może, A co do wyciagnięcia kontrolki z licznika która by miała wyjść na jedno to nie, bo komputer wykryje błąd lecz go nie wyświetli a patent na tyle skutecznie go oszukuje że myśli że wszystko jest ok. Bardzo pomysłowe i przydatne gdyż nie jedna osoba miała z tym już problem i kombinowała a tu wystarczy kilka złotych i troche chęci by wszystko działało jak należy,
Nie wiem jak w mercu ale w audi to nie przechodzi. Z resztą dziwię się że to w ogóle działa. W autach o wysokich normach emisji spalin na pewno nie zda egzaminu.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein