Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Wątek: Rozwiązanie problemu z sondą lambda za katalizatorem (po usunięciu katalizatorów)

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Rafciu
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    523
    BMW
    E38, 740iL, 2000rok
    Skąd
    Góra Kalwaria
    Cytat Zamieszczone przez _michaś_ Zobacz posta
    Lepeij pomysl o tym z3e charakterystyka silnika jest zaprogramowana do oporu spalin i jak wyrzucisz kat to bedzie dziura w gazie

    A to jest silnik TURBO, że tu jakaś dziura w gazie się pojawia??


    Patent bardzo dobry, myślę że wielu forumowiczów go zastosuje (w tym ja :D ) i myślę również że powinien zstać przeniesiony do "zrób to sam" :)

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    358
    BMW
    ex e38 750 [m73n] 2000r.
    Skąd
    Hessen/DE
    Cytat Zamieszczone przez Rafciu Zobacz posta
    A to jest silnik TURBO, że tu jakaś dziura w gazie się pojawia??


    Patent bardzo dobry, myślę że wielu forumowiczów go zastosuje (w tym ja :D ) i myślę również że powinien zstać przeniesiony do "zrób to sam" :)
    Nie ma żadnej dziury. Działa super w przeciwieństwie do wynalazków typu "kasownik błędów" czy "emulator". Nie dość że te urządzonka są dosyć drogie to jeszcze ich stosowanie jest dyskusyjne ponieważ w pierwszym przypadku silnik i tak działa niepoprawnie (kasowany jest tylko błąd w nieskończoność) a w drugim zaraz sterownik połapie się w oszustwie i wyskoczy błąd wraz z przejściem w tryb awaryjny. W opisanym przeze mnie "wynalazku" sterownik dostaje sygnał że katalizator jest sprawny i nie ma mowy o błędach jakichkolwiek. Przetestowane to zostało dosyć szczegółowo wraz z analizą spalin i jest dobrze. Michaś ma rację co do zmiany charakterystyki silnika, ale jest to niezauważalne więc nie ma co kombinować. Myślę że charakterystyka będzie zdecydowanie lepsza niż jazda z zapchanymi katalizatorami nie wiadomo po jakim przebiegu. Z zamienników katalizatorów też się już wyleczyłem. W moim byłym A8 wymieniałem chyba ze trzy razy (raz zapłaciłem a później to już na gwarancji). Nie były w stanie wytrzymać więcej niż 20 tyś km. Zostaje wymiana na oryginały ale cena mnie osobiście przeraża:) Zresztą każdy ma wybór, wolną wolę i rozum.
    Lepiej że ten temat na razie jest tutaj ponieważ do schematów i zrób to sam niezbyt często ludzie zaglądają a mi zależało na tym, aby możliwie dużo osób zapoznało się z tym tematem ponieważ rozwiązanie jest naprawdę dobre. Przeglądając forum widziałem że wiele osób ma problem z tym tematem to dlaczego nie podzielić się rozwiązaniem?
    Pozdrawiam
    monster_pl

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •