jak i to nie pomoze to proponuje wziasc cienkia listewke metalowa zagiac ja w chaczyk i pociagnac za linke ktora jest dostepna nad gumami wlotu pow. przechodzisz przez gril bo mysle ze mowisz o prawym zaczepie. zawsze podawaj str jakbys siedzial w aucie. jesli natomiast lewy sie nie otwiera to musimy zadzwonic do huston (huston we have a problem) ;) bo znaczy to ze linki sa na swoim miejscu poniewaz prawy sie otwarl. konstrukcja tego jest taka ze od ciegna do lewego zaczepu idzie i z lewego dalej na prawy. nie ma tego zlego da sie zrobic ;) i to najwyzej stracimy pare zaczepow z grila ;) sciagasz lewy gril bierzesz cienki srubokret patrzysz gdzie idzie linka z ciegna na tej wysokosci ( jest to tez wysokosc linki ktora idzie do prawego zaczepul wsadzasz ten srubokret celujesz celujesz celujesz dotykasz zapadki popychasz ja w swoja prawa str stojac twarza do auta, symulujesz taki ruch jakby ciagnela linka tyle ze wtedy jestes w stanie na maksa pchnac ta zapadke i zaczep puszcza ;) ten sposob dziala zawsze jest jeszcze prostszy rozebrac mechanizm roczki wyciagnac koncowke linki i wziasc kombinierki i mocno pociagnac ;) tu jesli linka jest bardzo poszczepiona lub zamkonales klape na nie do konca "odbitej " raczce (np dywanik pod nia lub sprezyna odbijajaca wyrobiona) mozesz nie dostac porzadanego efektu. jak juz otworzysz masz 100 w kieszeni wzg nieautoryzowanego serwisu a 300 wzg serwisu bmw i jestes z siebie dumny ;) pozdro ;)