Pokaż wyniki od 1 do 10 z 50

Wątek: 740d częste usterki i koszty z tym związane

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #29
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez max mt Zobacz posta
    Do Diesla wlewa się nie PB, a preparat obniżający skraplanie się parafiny w ON. Dodatek jest na każdej stacji i kosztouje ok 12zł. Czy to jest tak dużo? Ludzie w czasach komuny dolewali beznzynę do ON i denaturat. Teraz są dodatki za grosze.
    Parafina jest substancja o bardzo duzej gestosci i sie nie skrapla bo to jest inne zjawisko fizyczne. Parafina "sie wytraca" z paliwa przy uzyskaniu przez paliwo granicznej ujemnej temperatury, ma wlasciwosci tylko smarujace i odradzam stosowanie paliwa w ktorym sie wytracila (jak kogos ciekawi moge opisac jak sprobowac odwrocic zjawisko wytracania tak czy siak nie wlalbym juz tego do ukladu CR). Co najzabawniejsze to w ON nie ma czegos takiego jak wytracanie sie parafiny, producenci nie uwzgledniaja takiego zjawiska to jest wedlug dzisiejszych norm prezent jaki oferuje tylko olej opalowy lub tez prawdopodobnie bioester (glowy nie daje nie mialem z tym wiekszego kontaktu) ale nie ON, on ma tylko temperature metnienia ok -14*C i temperature zamarzania zimnego filtra od -32 do -45*C dodatki dostepne na stacjach to tylko marketing i nie ma sensu ich dodawania do oryginalnych paliw bo te same z siebie maja cala game uszlachetniaczy dawanych przez producenta wedlug najswiezszych norm z wyprzedzeniem czesto kilku letnim od obowiazku ich stosowania. Co innego dodatki caloroczne poprawiajace moc, wyciszajace prace wtryskiwaczy lub majace zalety czysto ekologiczne i stosuje sie je dla czystej satysfakcji jakie moga dac.
    Co do srodka obnizajacego temperature wytracania sie parafiny do mniej wiecej -45*C jedyny, prawdziwy i dzialajacy srodek to SKEED Blac Arrow (skandynawski srodek, chyba dobrze napisalem nazwe) i nie ma nic innego, zaufaj wieloletniemu doswiadczeniu firm z branzy! Jego cena oscyluje w granicach 40-60 zl za litr, prawidlowe dawkowanie to 1L na 1000L ON.

    Cytat Zamieszczone przez CICHY83 Zobacz posta
    idąc za ciosem muszę znów ponieść koszty związane z 740d a mianowicie komp wykrył jeden wtrysk który przelewa o 1,5 od normy,przepływka coś pajacuje oraz pompa paliwa daje 1 atm zamiast 4 ... przyczyną tego jest dymienie auta przy załączonych turbinach... auto mam od sierpnia 2010 i kwota 7000zł którą już włożyłem w naprawę drastycznie wzrasta...
    I bardzo dobrze robisz bo przelewajacy wtrysk moze takze uszkodzic turbo bo niedopalone paliwo ze spalic gdzies sie wypali jak nie w turbo to w rozgrzanych mocno katach.
    Co do kasy no niestety jak sie chce zabawki ze strefy marzen przecietnego Kowalskiego to trzeba sie liczyc z kosztami jakich Kowalski nie moglby zarobic...

    Zycze wiecej radosci z użytkowania jak nieprzyjemnosci z wkladania kasy w naprawy :D

    Cytat Zamieszczone przez CICHY83 Zobacz posta
    wojtas nie odbiegaj od tematu i apropos mój sprawdzałem i ma przebiegu 277tkm i jest prawdziwy.
    Bedzie wiarygodne jak firma regenerujaca wtrysk/i stwierdzi, ze sa nietkniete od nowosci bo mniej wiecej tyle wytrzymuja fabryczne a podobno firmy regenerujace wtryskiwacze po naprawie nanosza na nie swoje numery lub rozpoznawalne loga, znaki itd. tak slyszalem przynajmniej ;)
    Ostatnio edytowane przez BOSS ; 20-11-2013 o 20:50
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •