miałem CI na FB napisać - patrz co znalazłem na forum :P . Ale cacko świetne :)
miałem CI na FB napisać - patrz co znalazłem na forum :P . Ale cacko świetne :)
Przecież on się ostatnio pojawił na forum i napisał, że nic w silniku nie zrobił, tylko go wyczyścił i pomalował. Nawet go nie rozbierał poza pokrywami zaworów. Osobiście z nim korespondowałem.
Różnica pomiędzy przedliftem, a po poza oczywistymi zmianami widocznymi z zewnątrz, to średnica zaworów wylotowych zwiększona w polifcie o milimetr. To wszystko, głowice są zamienne bez problemu, poza wlewem oleju i zmianami z tym związanymi.
Ostatnio edytowane przez ttrol ; 25-02-2013 o 07:53
pozdrawiam Bartek
To głowice po lifcie będą chyba lepszym rozwiązaniem?
Bartekzrn
Myślę, że znacząco to mocy nie podniesie. Jak masz kupić głowice to takie, żeby były czyste w środku i koniecznie zobacz jak wyglądają krzywki wałka. Nowy wałek to 3k za jeden, więc bez sensu kupować głowicę z wytartym wałkiem.
pozdrawiam Bartek
Haha 2 lata czyścić i malować silnik, brawo! ;)
Facet może nalezy do rodziny ślimakowatych lub żółwi, no tak właśnie wczoraj patrzyłem silniczek wygląda prawdopodobnie lepiej niż nowy ale ciekawe jak to pracuje.... Bo najgorsze by było jak by taki błysk w aucie po odpaleniu kulał :P
Dostęp do części bardzo słaby. Dla mnie jedno ceny części napewno dt
Drogie ale dostępne
Bartekzrn