Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Wątek: Brak mocy w e38.

  1. #11
    Konto zablokowane
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    513
    Skąd
    Wyszkow/Oslo
    ok,postaram sie w miare szybko to posprawdzac,narazie dziekuje wszystkich,napisze jak cos bede juz wiedzial

  2. #12
    Może banalna podpowiedź ale czy masz przepływomierz sprawny? U mnie swego czasu miałem też przygodę ze spadkiem mocy i na uszkodzonym przepływomierzu miałem objaw "pierdzenia" (wypadających zapłonów). Po wymianie na nowy jak ręką odjął. Mi uszkodzona przepływka nie generowała błędu przepływomierza. Spróbuj odpiąć wtyczkę od przepływki i sprawdź jak auto jeździ. Może być tak że będzie szło rewelacyjnie dobrze (co nie załatwia problemu bo spalanie ci bardzo skoczy poza tym w niektórych przypadkach z wypiętą przepławką nie da się jeździć).
    Ostatnio edytowane przez joe white ; 01-12-2010 o 21:32

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar krzysparco
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    545
    BMW
    W211 e270cdi było e34 520, e39 525tds, 740 e38
    Skąd
    SANOK
    Podepne sie pod temat mi tez po tygodniu stania zaczlo sie dzic cos takiego jak wypadnie zaplonu swiece ok cewki nie wiem jak sprawdzic jak podlacze interfejs od gazu to pokazuje mi czasy wtrysko benzyny i 1-4 niskie 5-8 wyzsze ok 0,5 . po odpieciu przeplywki i przelaczniu na LPG wyrownuje sie ladnie i jest jakies 3,5 czs wtrysku na wolnych i telepnie mniejsze.

  4. #14
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    18
    BMW
    E38 3,5
    Skąd
    Szczecinek
    U mnie tez To bylo lecz wymienilem wszystkie swiece odrazu i dalej to samo. Okazalo sie ze cewka byla uszkodzona wymienilem i jest luz.
    Pozdrawiam

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    692
    BMW
    e38 m52 + LPG
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Cytat Zamieszczone przez krzyzak_e38 Zobacz posta
    Okazalo sie ze cewka byla uszkodzona
    Kolego jak sprawdziles która szwankuje?
    Biały

  6. #16
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Odpinasz cewki po kolei i obserwujesz pracę silnika. Jak po odpięciu jakiejś cewki nie zmienia się praca silnika to znaczy że problem jest na danym cylindrze.
    Wtedy zamienia się tą cewkę z innym cylindrem i obserwuje się zachowanie. Jak niedomagania przeszły z jednego cylindra na drugi to cewka. Jak dalej silnik nie pracuje na ten sam cylinder co poprzednio to prawdopodobnie wina elektryki lub mechanicznie uszkodzony silnik.

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik Awatar krzysparco
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    545
    BMW
    W211 e270cdi było e34 520, e39 525tds, 740 e38
    Skąd
    SANOK
    jeszcze jedno mam wydech nieszczelny bo jak sie schyle i nie koniecznie to slysze wydech z boku przed katem moze to byc przyczyna?? (kolega sprawdzal mi czy katy nie zatykaly wydechow i okazalo sie ze byly juz puste ale pospawal nie za bardzo ...), bo przed tym spawaniem chyba chodzila igla
    Ostatnio edytowane przez krzysparco ; 11-06-2011 o 17:06

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    692
    BMW
    e38 m52 + LPG
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Cytat Zamieszczone przez seban123 Zobacz posta
    Odpinasz cewki po kolei i obserwujesz pracę silnika.
    zrobiłem tak.. Porblem taki, że raz samochód zapala na dotyk i smiga elegencko aż dojdzie do 90C i juz zamula:/
    a raz ma problem z odpaleniem (jak stoi na słońcu nie ruszany od rana) musze pokręcić z 4sek:/ i na wolnych przerywa, jakby nie palił na któryś cylinder.. Swiece i fajki wymienione..
    Dodam, że jak pada deszcze i jest wilgotne i chłodne powietrze to samochód chodzi jak rakieta.. a gdy jest powyżej 24C w otoczeniu muli mi go.. długo się wkręca..:/ Pozdro
    Biały

  9. #19
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Zmierz cisnienie paliwa w momecie wystepowania usterki. Ile dokladnie wynosi. Cewek sie nie czepiaj.

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    692
    BMW
    e38 m52 + LPG
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Cytat Zamieszczone przez seban123 Zobacz posta
    Zmierz cisnienie paliwa w momecie wystepowania usterki.
    Dzieki Seban, zmierze.. ile powinno wynosić? czzy to moze być jakaś usterka elektroniczna z tą pompa..? Dodam, że idzie do odciecia ale bardzo powoli się wkreca.. zastanawia mnie najbardziej to, że jak jest wilgotno to ciągnie ładnie.. a jak ciepło to lipa:/
    Biały

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •