U mnie zaobserwowałem to samo. Musze rozeznać temat bo podczas jazdy grzeje jak w piekle. Może ktoś mi pokazać która to część albo numer podać.
U mnie zaobserwowałem to samo. Musze rozeznać temat bo podczas jazdy grzeje jak w piekle. Może ktoś mi pokazać która to część albo numer podać.
Ostatnio edytowane przez joe white ; 26-11-2010 o 08:14
No i problem rozwiązany, powodem jest pompka przy elektrozaworach(element zintegrowany z nimi nr 1 lub dokładnie 2 http://www.realoem.com/bmw/showparts...21&hg=64&fg=18 ). Żeby to wymontować trzeba odpiąć węże od nagrzewnicy te co wchodzą w ścianę grodziową i jednego od magistrali z tyłu silnika, następnie kiedy ma się już na wierzchu cały element nr 1 torxem chyba 8 przykręcony jest do niej silniczek z pompką, należy go zdemontować i ściągnąć obudowę, jest zmocowana takimi zagiętymi zapadkami najpierw wychodzi sam tył i kablami potem reszta obudowy. U mnie silniczek raz działał raz nie ponieważ w środku było dużo pyłu z szczotek i chyba powodowało to zwarcie, poza tym komutator był przybrudzony, wyczyściłem wszystko papierem, poskładałem i teraz przy 600 obr/min nie ma różnicy w temperaturze grzania jest tak jak by się utrzymywało non stop 3000 obr/min. Można również przy okazji zaglądnąć do elektrozaworów, i wyczyścić jak komuś nie działają za dobrze może pomoże ale u mnie są już sparciałe uszczelki w środku ale na razie elektrozawory działają ok.
witam podlacze sie do tematu troche inne pytanie ale z tego dzialu zawsze gdy wlacze nawiew na szybe grzeje cieplo a anwet goraco nie wazne jaka tempertura jest ustawiona. Czy tak ma byc jesli nie to czym moze to byc spowodowane?? Dzieki
tzn co to jest te alektrozawory ile to kosztuje itd??
Jak masz sparciałe uszczelniacze ,to gniazda zaworów pewnie są w takim samym stanie,a to skutkuje tym że ,przy pełnej ciepłocie silnika (i ciśnieniu w układzie )będą występować momentalne przegrzewanie wnętrza ,z powodu złego działania elektrozaworów ,a pisząc prościej ,sparciałe uszczelniacze sworznia el.zaw. nie wstrzymóją ciśnienia i działa ono bezpośrednio na rdzeń cewki ,cofając go otwiera zawór
Ostatnio edytowane przez siudema ; 26-11-2010 o 13:35
http://allegro.pl/bmw-e38-e39-elektr...340511223.html czyli to jest to??
Byly na allegro zestawy naprawcze elektrozaworów http://moto.allegro.pl/bmw-e32-e34-e...236133612.html