Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Luz na kolumnie kierowniczej

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    37
    BMW
    E32 730i
    Skąd
    Lubawka

    Luz na kolumnie kierowniczej

    Witam mam pytanie czy trzeba pilnie wymienić kolumne kierowniczą jezeli jest na niej luz tzn. ruszam kierownicą a koła sie nie ruszają dopiero jak mocniej skręce i w jezdzie jak jade po nierównej drodze to trzęsie mi kierownicą na boki lewo prawo i co moze sie zepsuc przez to?

  2. #2
    Początkujący Użytkownik Awatar mynio88
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    79
    BMW
    BMW E32 730i R6
    Skąd
    Żabia Wola/LBN
    Podłączę się do tematu bo też mam luz na kolumnie kierowniczej i to niezły czasem na zakręcie w prawo robi się mało miejsca na jednym pasie :o byłem z tym na diagnostyce na szczęście trafił mi się spoko koleś wszystko mi wytłumaczył i pokazał palcem. Muszę wymienić środkowy drążek kierowniczy i powinno być dobrze. I mam takie pytanie może ktoś wie;

    1. Ile kaski by na to poszło?
    2. Jakiej firmy drążek byście polecili? (myślałem o febi)
    3. I czy jak bym wymieniał drążek kierowniczy to może warto od razu wymieni coś jeszcze?

    Nie wiem chyba się jasno wyraziłem z góry dzięki Pozdro!!!

  3. #3
    Leszek VIP Vip Awatar siudema
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    1,833
    BMW
    było e32 m30b35 II89r będzie ...?
    Skąd
    Trzebnica -DeTRoit
    Witka
    wprawdzie po ang. ale jasno pokazane
    http://bmwe32.masscom.net/johan/stee...djustment.html
    Luz skorygujesz śrubą regulacyjną
    Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy






    http://dachy-trzcinowe.pl/

  4. #4
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    37
    BMW
    E32 730i
    Skąd
    Lubawka
    Wystarczy tą śrubą pokręcić i nie bedzie luzu na kolumnie??

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    198
    BMW
    e38 740i,
    Skąd
    Sanok
    Nie, ta śruba to taka ściema troche, luz jeśli jest robi sie zazwyczaj gdy kiera jest prosto, trzeba sprawdzić czy po przekęceniu kierownicy od powiedzmy pół obrotu a którąkolwiek strone luz sie nie zmnieszy, jeśli tak to nie polecam kasowania luzu śrubą na przekładni gdyż skasowanie go na środku spowoduje że kierownica tam gdzie jest mniejszy luz będzie chodziła ciężko lub nawet nie będzie wracała bo luz śrubą kasowany jest tyle samo na cały zakres pracy przekładni a jak napisałem na początku nie zawsze na całym zakresie pracy przekładni luz jest taki sam. Pozatym cześciej od przekładni luz powoduje drążek środkowy lub tuleja wspornika drążka
    E34 550i V12 - 6 biegów manual

    http://www.youtube.com/user/TheLordLukasz

  6. #6
    Leszek VIP Vip Awatar siudema
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    1,833
    BMW
    było e32 m30b35 II89r będzie ...?
    Skąd
    Trzebnica -DeTRoit
    W linku masz konkretnie opisane co i jak,powodzenia
    http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=11088
    Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy






    http://dachy-trzcinowe.pl/

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •