Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: [mechanika] e38 4.0 manual - ciągnie sprzęgło, jakie mogą by

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BRABUS
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    864
    BMW
    E32 735iL & Espace4 & K1200RS ;)
    Skąd
    Mwek

    [mechanika] e38 4.0 manual - ciągnie sprzęgło, jakie mogą by

    auto to e38 4.0, w manualu, auto jest po wymianie sprzegla, caly nowy komplet(zakladam ze stalo sie tak po wymianie), natomiast czuje, ze sprzeglo nie wysprzegla do konca, kilkukrotne podpompowanie tez nie pomaga, probowalem odpowietrzyc, jednak to rowniez nie daje efektow, gdzie dalej szukac przyczyny? pompka czy wysprzeglik?
    http://7er.pl/signaturepics/sigpic2642_1.gif

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar 1endzi
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    116
    BMW
    e34 524td i 535i, obecnie e38 730i
    Skąd
    Warszawa
    a luz na pedałe masz właściwy ??

  3. #3
    Władza kłamie :)
    Ostatnio edytowane przez sylwek7 ; 22-12-2010 o 20:56
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BRABUS
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    864
    BMW
    E32 735iL & Espace4 & K1200RS ;)
    Skąd
    Mwek
    no wlasnie, o co chodzi z tym luzem, bo nie ogarniam ;)
    http://7er.pl/signaturepics/sigpic2642_1.gif

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar 1endzi
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    116
    BMW
    e34 524td i 535i, obecnie e38 730i
    Skąd
    Warszawa
    generalnie pedał sprzęgła powinien mieć luz (od swobodnego spoczynku pedała, po naciśnięciu około 1cm, a po którym czuć opór i wtedy jest wysprzęglanie) tak powinno to być przynajmniej w przypadku linki, ale chyba i w hydraulice też powinien ten luz być

  6. #6
    Władza kłamie :)
    Ostatnio edytowane przez sylwek7 ; 22-12-2010 o 20:56
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    185
    a jakie kupiles sprzeglo????
    bo jak jakas tandete to bedzie ciagnelo po wymianie, bo ja wymienialem u siebie i wpierw kupilem tanszy zamiennik i musialem jeszcze raz wyciagac skrzynie bo okazalo sie ze nowa tarcza jest o 3mm za cienka w stosunku do oryginalu
    co z tego ze byla nowa jak grubosc miala minimalnie wieksza jak zjechana
    ostrzegam przed tanim sachsem z allegro...

  8. #8
    Władza kłamie :)
    Ostatnio edytowane przez sylwek7 ; 22-12-2010 o 20:56
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BRABUS
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    864
    BMW
    E32 735iL & Espace4 & K1200RS ;)
    Skąd
    Mwek
    generalnie sie nie slizga, bierze po minimalnym odpuszczeniu sprzegla, zreszta to logiczne, skoro nawet go do konca nie wysprzegla.
    sprzeglo jakie jest - nie wiem, nie ja je wymienialem a poprzedni wlasciciel...
    a tak btw - duzo roboty jest z demontazem skrzyni?
    bo jedni mowia ze jest strasznie duzo, a inni ze praktycznie jak w kazdym innym aucie.
    http://7er.pl/signaturepics/sigpic2642_1.gif

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    185
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    Przyczyna tkwi w samym sprzęgle a nie w sterowaniu.

    JACEKK.może mieć rację choć bez zdjęcia się nie obędzie. Z reszta to co masz jeśli się ślizga to i tak niebawem padnie :/
    u mnie tania tarcza latala 3 dni, po 3 dniach ciagnelo gorzej niz przed wymiana
    a szukanie w okolicy sterowania jest raczej bezsensu, chociaz sprawdzic nie zaszkodzi
    jesli tarcza byla tania, moze np nie miala naciec poprzecznych, niektore tanie tak maja, to masz powod

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •