Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 50

Wątek: Układ chłodzenia M62. Pekła chłodnica, poźniej zbiorniczek.

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    134
    BMW
    E38 740 '98 m62tub44
    Skąd
    z Polski
    To powiedz nam w takim razie co kosztuje 2 tysiące przy wymianie uszczelek pod glowica skoro powiadam Ci ze koszt kompletu to 160 $ w przypadku oryginalu sprawdz na realoem + doliczmy jeszcze komplet nowych śrub również oryginalnych planowanie + robocizna czyli jak nic uszczelki 460+100+200+500 i to na oryginalnych czesciach wiec nie rozumiem o co Ci chodzi? W przypadku reinza który jest również bardzo dobry schodzimy na mniej wiecej 1000 zlotych nikt tu nie mówi absolutnie o żadnych używanych częściach jakiś motodoctorach silikonach czy innych wynalazkach tylko nowe oryginalne części. nie licze dodatkowych ukrytych kosztów mówie o samej wymianie USZCZELEK pod głowicami sztuk DWIE :) .

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    258
    BMW
    E34,E60,E92 :)
    Skąd
    RZ/DW
    Tak to tylko w Erze ;D Za 500 PLN to nikt Ci do tego nawet nie podejdzie, gdzie trzeba demontować kolektory, rozrząd,rozłączyć osprzęt elektryczny i instalację paliwową... dolicz nowy płyn (chyba ze składamy ,,na starym''), potem ustawiaj rozrząd (plus Vanosy jeśli jest to wersja TUB). takie minimum to wg mnie jest 1000-1500 PLN ( sama robocizna), chyba że zrobi to Pan Mieciu od Poloneza (nie obrażając tego samochodu).Podzielam zdanie Sz41onego, śmiać mi się chce jak czytam wypociny takich Andersenów :hah:
    E12 525 79' było....
    E32 735i manual 91' - ***** w crahstescie...
    E39 540i manual 96' było...

    E60 530iA 03'

    ...E34 S38B38 :)
    ...E92 S65B40 :)

  3. #23
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    chłodnica nie jest krzywo zamontowana tylko w M62 jest tak zbudowana że najwyższy punkt ma w lewym górnym rogu tam gdzie idzie wężyk do zbiorniczka wyrównawczego.

    Wymiana samych uszczelek to dokładnie:
    uszczelki 250zł Plus planowanie i docieranie 200zł plus szpilki i robota to mamy z 1000-1100zł Jak jeszcze doliczę nowe uszczelki pokryw zaworowych to wyjdzie z 1300zł na gotowo.

    A co do ceny fachowca jak napisałem ja mam gościa od bmw, który to zrobi za 500-600zł całość i nie jest to pan mieciu od poloneza.

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    258
    BMW
    E34,E60,E92 :)
    Skąd
    RZ/DW
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I
    A co do ceny fachowca jak napisałem ja mam gościa od bmw, który to zrobi za 500-600zł całość i nie jest to pan mieciu od poloneza.
    Może i Tobie zrobi, chociaż za te pieniądze wątpię żeby ktoś inny się tego podjął w tej cenie....chyba że Twój Fachowiec ma mnóstwo wolnego czasu, nie szanuje go i nie ma co z nim robić. Jeśli jest inaczej to zapewne zaraz ustawi się kolejka chętnych z całej Polski do wymiany uszczelek pod głowicami w M60-tkach za 500-600 PLN u Twojego Fachowca :) Dziękuję i pozdrawiam
    E12 525 79' było....
    E32 735i manual 91' - ***** w crahstescie...
    E39 540i manual 96' było...

    E60 530iA 03'

    ...E34 S38B38 :)
    ...E92 S65B40 :)

  5. #25
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    No widzisz nie ważne czy tobie zrobi mój ale chyba każdy z Nas pasjonując się autami ma jakichś znajomych mechaników, którzy mu to zrobią za rozsądne pieniądze.

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    134
    BMW
    E38 740 '98 m62tub44
    Skąd
    z Polski
    Dokładnie gadałem nie dawno ze swoim mechanikiem bo podejrzewałem uszczele i koszty robocizny wycenil na 500-650 zlotych takze nie sa to ceny wyssane z palca a gość zna sie na tym co robi, co nie zmienia faktu ze przy wymianie uszczelek jest troche roboty i domyslam się ze znajdą się mechanicy którzy wezma nawet i 1500 wkońcu to nie wymiana świec, ceny wymiany uszczelki w "normalnym" aucie zaczyna sie juz nawet od 300 złotych.

  7. #27
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Ciah zrobił dobrą robotę pisząc to co powyżej.


    Absolutne moralne minimum:

    11127583115 (należy sobie przemnożyć cene jednostkową)
    11121741472
    11129069055

    Zakup tego ostatniego w zestawie - niezależnie od tego czy po zamienniku czy nie, dobitnie pokazuje że wszystkie próby udowodnienia że da się to zrobić za te wasze uciułane tysiąc złotych to absolutna żenada i kompromitacja.

    Nie mam zamiaru nikomu z teoretyków udowadniać, że jest rzeczą niemożliwą złożenie tego silnika bez tego zestawu.
    Każdy kto choć raz włożył w to ręce rozumie że podnosząc same dekle do odkręcenia szpilek, wypada na ich miejsce położyć nowe uszczelki, tak samo oddając głowice do planu trzeba z niej zdjąć kolektory, pod które przy ponownym montażu też należy położyć nowe uszczelnienia.
    Jak widać osobie takiej jak Ciah nie trzeba tego tłumaczyć.

    Działania przeciwne skutkują otrzymaniem pierdzącego spod kolektorów, srającego i rzygającego olejem SYFA, który na dodatek telepie sie i trzęsie przez lewe powietrze, ociekając radośnie poupychanym wszędzie silikonem.

    Próby udowodnienia że większość fabrycznych uszczelek w motorze z przed 13 lat "dadzą radę" odpuście sobie łaskawie panowie.

    Koszty chłodziwa i oleju z filtrem, które etyka każe normalnemu człowiekowi wymienić przy takiej naprawie też jak widze też wszystkim gdzieś sie pomineły.

    Podobnie jest z cenami za robocizne. Stwierdzenie że "da się to zrobić za pińcet" znaczy tyle samo co "piwo w knajpie jest po 3 złote".

    Dla zlecajacego taką naprawę (którym nie jestem i nie będę) merytoryka ta sama.

    Na szczęście nie musze nikomu zlecać takich napraw, bo przy wspomnianej cenie było by dla mnie obojętne czy to małe czy duże piwo, gdyż i tak miałbym wrażenie że ktoś do niego nasikał.

    :6:57:
    Czarne e32 w benzynie!


  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    134
    BMW
    E38 740 '98 m62tub44
    Skąd
    z Polski
    sz4lony dobrze prawisz, to co wymieniłes tyle kosztuje ale przeciez ja wyraźnie napisałem ze ta cena która podałem ~1300 dotyczy wymiany SAMYCH uszczelek + śruby, pewnie można wymienic odrazu pół silnika, ale jeżeli reszta jest w porządku to po co pakować się w dodatkowe koszty, dorzucisz do tego jeszcze "kilka" mniej obowiązkowych rzeczy i wychodzi sumka za która kupisz już prawie sprawny kompletny silnik.

  9. #29
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    Szalony to ile tych M60 złożyłes i rozłożyłeś panie praktyku bo z tego co wiem jeździsz chyba M30???

    A mojego znajomka 540i e-34 miało dwa razy ściągane głowice i nie pierdzi nie rzyga olejem trzyma moc jak cholera i nie ma nowych szpilek i paru innych pierdołów które wymieniłeś aczkolwiek ma nowe uszczelki pokryw głowic planowanie za sobą i docieranie zaworów na hamowni wyszło jej 278KM przy 30 stopniowym upale co Ty na to panie praktyku???

  10. #30
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I
    Szalony to ile tych M60 złożyłes i rozłożyłeś panie praktyku bo z tego co wiem jeździsz chyba M30???

    A mojego znajomka 540i e-34 miało dwa razy ściągane głowice i nie pierdzi nie rzyga olejem trzyma moc jak cholera i nie ma nowych szpilek i paru innych pierdołów które wymieniłeś aczkolwiek ma nowe uszczelki pokryw głowic planowanie za sobą i docieranie zaworów na hamowni wyszło jej 278KM przy 30 stopniowym upale co Ty na to panie praktyku???
    Rozumowanie na poziomie wczesno przedszkolnym.

    Widzisz jakieś zależności w tym co piszesz - składania, jeżdżenia, posiadania - bo ja żadnych?

    Masturbacja odnośnie opowieści na temat twojego kolegi mało mnie interesuje.

    Wystarcza mi twoja wypowiedź odnośnie temperatury w lewym górnym rogu chłodnicy, od niedzieli ryje już z tego pół Krakowa


    :6:57:


    P.S.

    Mam też fotorelację ponoć ze składania M62TU na silikonie i używanych szpilkach:



    Ten pan mechanik ze zdjecia jest też zapewne współtwórcą teorii awarii chłodnic spowodowanych "podwyższoną temperaturą chłodnicy w lewym górnym rogu".

    :6:57: :6:57: :6:57:
    Czarne e32 w benzynie!


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •